پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

نظارت بر مرغداري ها و کشتارگاه ها تشديد شود

کد خبر: 31195 تاریخ انتشار: 1397/09/27
نمایش: 2407
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار تشديد نظارت بر مرغداري ها و کشتارگاه هاي مرغ اين استان شد.
اقبال عباسي  در يکصد و سي و چهارمين کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: عرضه مرغ به قيمت مصوب به مرغداران استان اعلام و يک هفته براي اعمال اين قيمت به آنان فرصت داده شود.

وي افزود: در صورت رعايت نشدن قيمت مصوب از سوي مرغداران چهارمحال و بختياري اداره کل تعزيرات حکومتي استان به موضوع ورود پيدا کند.

عباسي تصريح کرد: البته تشديد نظارت بر کشتارگاه هاي مرغ چهارمحال و بختياري به منظور کنترل قيمت عرضه مرغ و جلوگيري از افزايش قيمت بي رويه در دستور کار مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط قرار گيرد.

وي با اشاره به برگزاري جلسه بعدي کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري در بازار شهرکرد يادآور شد: قبل از تشکيل اين نشست ، 4 گروه کارشناسي به سرپرستي استاندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، فرماندار شهرستان شهرکرد و مديرکل تعزيرات حکومتي استان از مغازه هاي بازار ديدن و ديدگاه ها، پيشنهادات، انتقادات و نظرات کسبه را دريافت و براي جمع بندي و تصميم گيري در جلسه ارائه مي کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: تامين ميوه مورد نياز شب عيد مردم استان از سوي مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط با اولويت دنبال و انجام شود.

وي گفت: افزايش عرضه کالاهاي اساسي مورد نياز مردم در بازار مي تواند در تنظيم بازار و کاهش نرخ برخي اجناس تاثير مستقيم داشته باشد.

عباسي تاکيد کرد: تهيه، توزيع و نظارت درست بر عرضه به موقع کالاهاي مورد نياز مردم با هدف جلوگيري از دلال بازي و کنترل قيمت جزو مهمترين وظايف کارگروه تنظيم بازار است.

وي با اشاره به رشد قيمت برخي کالاهاي اساسي مانند گوشت قرمز و مرغ افزود: شرکت پشتيباني امور دام جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري تزريق و عرضه گوشت منجمد در بازار با هدف کنترل قيمت ها را با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در دستور کار قرار دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07