پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

استعفاي نمايندگان منافع ملي را تامين نمي کند

کد خبر: 31197 تاریخ انتشار: 1397/09/28
نمایش: 2886
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استعفاي نمايندگان مردم اصفهان در مجلس گرچه با هدف دفاع از حقوق مردم است اما باعث اختلاف بين استانها و برخلاف منافع و مصالح ملي است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در آئين اختتاميه جشنواره و نمايشگاه هفته پژوهش اين استان اظهار داشت:استعفاي نمايندگان مجلس گرچه با هدف دفاع از حقوق مردم است، اما باعث ايجاد اختلاف بين استانها و برخلاف منافع و مصالح ملي است.

عباسي تصريح کرد: دفاع از حق و حقوق مردم نيازي به استعفا ندارد بلکه با حرف منطقي و در نظر گرفتن حقوق همه مردم ايران مي توان کارها را به بهترين نحو پيش برد.

عباسي در ادامه با اشاره به اهميت پژوهش هاي کاربردي و دانش بنيان در اجراي هرچه بهتر امور کشور افزود: راهکار خروج از گرفتاري هاي فعلي به ويژه در عرصه فرهنگ، بيکاري و مسائل بين المللي توجه به حوزه اقتصاد دانش بنيان و پژوهش هاي کاربردي است.

وي خاطرنشان کرد: اقتصاد دانش بنيان نسخه نجات بخش کشور است که بر اساس آن هم مي توان امور داخلي کشور را سامان داد و هم در مقابله با استکبار و استعمار پيروز ميدان شد.

عباسي به پژوهشگران استان توصيه کرد تا نتيجه تحقيقات و فعاليت هاي پژوهشي خود را به عرصه اي براي ارتقاي معيشت مردم تبديل کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07