پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

نسبت به اطلاع رساني مسئولانه کم توجهي شده است

کد خبر: 31447 تاریخ انتشار: 1397/11/13
نمایش: 1594
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اطلاع رساني به موقع، دقيق و مسئولانه گفت: اگر اين مهم بطور کامل رعايت مي شد اثرگذاري بيشتري از خود در جامعه برجاي مي گذاشت.
اقبال عباسي عصر امروز در آئين افتتاح طرح‌هاي عمراني سپاه قمربني‌هاشم (ع)با اشاره به اينکه محروميت‌زدايي در کشور از چندين جهت و از سوي ارگان‌هاي متعدد در طول سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در حال انجام است، گفت: دولت، شهرداري، سپاه، کميته‌امداد، خيرين، بخش خصوصي، بنيادمسکن و...  در کشور در عرصه محروميت‌زدايي فعاليت مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: حال اين سؤال پيش مي‌آيد که قبل از انقلاب اسلامي حجم محروميت در کشوري که نفت آن به مقدار بسيار زياد به فروش مي‌رسيد به چه اندازه بوده است که باوجود اقدامات بسيار زياد در محروميت‌زدايي، هنوز بسياري از نقاط کشور در محروميت به سر مي‌برند.

وي با تأکيد بر اينکه محروميت‌زدايي در جمهوري اسلامي باوجود مشکلات فراوان از جمله جنگ، فتنه و تحريم با قوت ادامه داشته است، يادآور شد: کشور ايران يکي از قدرتمندترين کشورهاي جهان در منطقه است که رهبري اين کشور در مسائل مختلف از جمله سياسي، اقتصادي، نظامي و بين‌المللي قابل مقايسه با هيچ کشوري نيست و رهبري انقلاب اسلامي جزو مقتدرترين رهبري‌هاي جهان است.

عباسي ادامه داد: قدرت نظامي و اقتصادي ايران در منطقه بسيار زياد است و بايد ببينيم که باوجود اين اقتدار در منطقه و جهان چه خلاء‌هايي در کشور وجود دارد که هنوز در برخي از حوزه‌ها مانند محروميت‌زدايي هنوز رضايتمندي در کشور وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در خصوص حفظ وحدت و انسجام در بين مسؤولان کشور و اطلاع‌رساني صحيح، تأکيد کرد: شرط اول تبليغ صحيح، اطلاع‌رساني صادقانه، صميمانه، امانت‌دارانه و مسؤولانه است.

وي در پايان گفت: نظام جمهوري اسلامي از ابتداي پيروزي توطئه‌هاي مختلفي را پشت سر گذاشته است که هر کدام از اين توطئه‌ها به تنهايي مي‌توانست يک کشور را ساقط کند اما نظام جمهوري اسلامي با همدلي مردم، بسيجيان وخانواده شهدا هم‌چنان استوار به کار خود ادامه مي‌دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07