پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
طي 6 سال اخير انجام شد

بهره برداري از 3 هزار طرح در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 31484 تاریخ انتشار: 1397/11/17
نمایش: 1728
اخبار
در ششمين روز دهه مبارک فجر،با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و نماينده مردم شريف شهرستان هاي اردل،فارسان،کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي ۲۲پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۰۹ هزار و ۸۲۵ ميليون ريال در شهرستان اردل افتتاح و بهره برداري شد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در آيين افتتاح طرح هاي عمراني شهرستان اردل افزود: در دهه فجر امسال نيز 346 طرح در استان در حال بهره برداري است.

وي گفت: در 40 سال گذشته مسوولان نظام جمهوري اسلامي هيچ کوتاهي در خدمات رساني به مردم نداشتند.

عباسي افزود: استکبار جهاني در 40 سال گذشته با طراحي توطئه هاي متفاوت به دنبال براندازي نظام جمهوري اسلامي بوده است اما ايستادگي ملت ايران در برابر دشمنان مانع از دستيابي دشمن به نقشه هاي شوم شد.

وي اظهار داشت: ترور شخصيت هاي نظام ، راه اندازي جنگ تحميلي عليه ايران و اعمال تحريم هاي ظالمانه از مهمترين طرح ها و نقشه هاي استکبار جهاني در 40 سال گذشته بوده است که مردم در برابر توطئه هاي دشمن هر بار مستحکم ايستاده اند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهارداشت: عمل به فرامين مقام معظم رهبري در راستاي دستيابي به اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد کالاي ايراني و داخلي از مهمترين راههاي ايستادگي مقابل استکبار جهاني است.

وي با بيان اينکه عملکرد نظام جمهوري اسلامي در سالهاي گذشته قابل دفاع است، افزود: در صورت اتحاد بين مردم و مسوولان هيچ دشمني نمي تواند به نظام ضربه بزند.

عباسي به نقش شهرداري و دهياري ها در مشارکت بخشي مردم در عمراني شهري و روستايي اشاره کرد و افزود: شهرداري ها و دهياري هاي استان بايد براي دستيابي به منابع پايدار مالي برنامه داشته باشند.

همزمان با دهه فجر 22 طرح عمراني در شهرستان اردل افتتاح و عمليات اجراي 3 طرح عمراني در شهرستان آغاز شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07