پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري اعلام کرد:

جهانيان اقتدار جمهوري اسلامي را در راهپيمايي 22بهمن خواهند ديد

کد خبر: 31499 تاریخ انتشار: 1397/11/21
نمایش: 1703
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با دعوت از مردم استان براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن، اقتدار و صلابت ايران اسلامي را براي جهانيان به تصوير مي کشند.
اقبال عباسي در اين پيام تاکيد کرد : مردم چهارمحال و بختياري همگام با ساير ايرانيان آزاده با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن 1397 بار ديگر مقابل ياوه گويي هاي استکبار جهاني ايستادگي خواهند کرد.

در ادامه پيام استاندار آمده است: در طول 40 سال اخير دشمنان ايران اسلامي برنامه ريزي هاي فراواني براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران داشته اند که هر بار با حضور گسترده مردم در صحنه هاي انقلاب، اين توطئه خنثي شده است و ياس و نااميدي در دل دشمنان جاي گرفت.

در بخش ديگري از پيام عباسي آمده است: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و تجديد بيعت با شهداي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، دشمنان ايران را در طراحي و پياده سازي توطئه هاي شوم شان با شکست هاي مفتضحانه رو به رو مي کند.

بخش پاياني اين پيام مي افزايد: با بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و در آستانه ورود به دهه پنجم اين انقلاب، از ملت استوار، آگاه و انقلابي چهارمحال و بختياري و از تمامي اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جريان هاي سياسي وفادار به انقلاب اسلامي، ولايت فقيه و آرمان هاي والاي حضرت امام خميني (ره)، دانشگاهيان، طلاب و روحانيون، بسيجيان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاريان، کسبه و اصناف، عشاير، روستائيان، کشاورزان و ساير قشرهاي انقلابي اين استان دعوت مي شود تا در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در  نقاط مختلف اين استان شرکت کنند.

 راهپيمايي 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه در 246 منطقه مختلف شهري و روستايي چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.

اين راهپيمايي در مرکز چهارمحال و بختياري از ميدان انقلاب به سمت چهارراه بازار تا ميدان امامزادگان حليمه خاتون و حکيمه خاتون (س) با حضور قشرهاي مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07