پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

توزيع گوشت منجمد در چهارمحال و بختياري ساماندهي مي شود

کد خبر: 31513 تاریخ انتشار: 1397/11/24
نمایش: 2048
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر توزيع گوشت منجمد بين اقشار آسيب پذير استان گفت: نحوه فعلي توزيع گوشت در استان اصلاح و ساماندهي مي شود.
الله کرم نصيري روز چهارشنبه در نشست تنظيم بازار اين استان افزود: درحالي که در خصوص تامين گوشت منجمد قرمز و مرغ در استان مشکلي وجود ندارد، اما با اصلاح نحوه توزيع مي توان رضايتمندي بيشتري را کسب کرد. 

وي با بيان اينکه توزيع گوشت منجمد بايد با اولويت مصرف مردم عادي انجام گيرد، تصريح کرد: در همين خصوص تا 15 اسفند توزيع گوشت در تعاوني ها مصرف ادارات و دستگاه ها متوقف مي شود.

نصيري همچنين عرضه گوشت منجمد به متقاضيان را منوط به ثبت کد ملي اعلام کرد و گفت: اين راهکار توزيع عادلانه گوشت بين مردم را در برخواهد داشت.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: متوليان مربوط در خصوص تامين گوشت قرمز و مرغ منجمد به ميزان يکهزار و 200 تن براي مصرف مردم استان تا پايان سال اقدام کنند.

نصيري همچنين بر نظارت بر نحوه توزيع گوشت و مقابله با متخلفان اين حوزه تاکيد کرد و گفت: با نحوه اصلاح توزيع از شکل گيري صفوف طولاني جلوگيري مي شود.

مديرتعاون روستايي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست از تامين 700 تن پرتقال و 350 تن سيب درختي براي عيد نوروز خبر داد و افزود: 80 درصد پرتقال مصرفي در استان از شمال و 20 درصد آن از جنوب کشور و 100 درصد سيب درختي از دماوند و سميرم تامين مي شود.

افشين حيدري تصريح کرد: براي توزيع اين ميزان ميوه 90 غرفه در سطح استان پيش بيني شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07