پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار چهارمحال و بختياري بر ارتباط مستمر مديران با مردم

کد خبر: 31531 تاریخ انتشار: 1397/11/27
نمایش: 1940
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه مردم در نظام انقلاب اسلامي ايران بر توسعه و گسترش مستمر ارتباط بين مديران دستگاه هاي اجرايي با اقشار مردم تاکيد کرد.
اقبال عباسي شنبه شب در نشست شوراي اداري چهارمحال و بختياري از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست به صورت ويژه با جوانان ، معتمدان ، نخبگان ، بانوان مرتبط با دستگاه هاي اجرايي ، رسانه ها و فعالان مجازي ارتباط گيري مستمري داشته باشند.

وي تاکيد کرد : مديران دستگاه هاي اجرايي ، ادارات را بعد از ساعت اداري تعطيل نکنند، بلکه با اقشار مختلف مردم در خارج از ساعت اداري ديدار و گفت و گو کنند و در رفع مشکلات مردم بيش از گذشته تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت : خطاي ارتباطي باعث افزايش خطاي شناختي مي شود و ارتباط غير موثر و سوء ارتباط باعث بروز مشکل براي افراد مي شود.

عباسي تاکيد کرد : گاهي در فضاي مجازي بيان مي شود که برخي از مسئولان با خودروهاي دولتي و بدون مرخصي به کارهاي شخصي خود مي پردازند، اگر اين نکته صحيح باشد، بايد مديران جهت انجام اين امور مرخصي بگيرند و با خودرو شخصي خود سفر کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري خطاب به مديران گفت : برخي از کارها مانند افزايش بيش از 50 درصدي بودجه چهارمحال و بختياري به آساني به دست نيامده است، بلکه تلاش بسياري براي آن شده است و اين تحقق افزايش اعتبارات براي مردم تبيين شود.

به گفته وي، تزريق نگراني به جامعه باعث سرخوردگي و نااميدي مردم مي شود و اگر کاستي در خدمت رساني به مردم وجود دارد ، بايد آن را رفع کرد.

وي با اشاره به برخي از مطالب منتشر شده در فضاي مجازي تصريح کرد : مديران دستگاههاي اجرايي به برخي از مطالبي که در فضاي مجازي منتشر مي شود واکنش نشان دهند و بايد پاسخگوي دستگاه اجرايي خود در اين فضا باشند، از سويي ديگر مديران بايد ارتباط خود را با نخبگان و اقشار مختلف جامعه بيشتر از گذشته کنند و تورهايي در راستاي معرفي دستاوردهاي حوزه خود براي مردم ، رسانه ها و نخبگان برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري همدلي را نياز مديران و همه دستگاه هاي حاکميتي در خدمت رساني به مردم عنوان کرد و گفت: تقويت فضاي گفت وگو با همه اقشار و گروه هاي مردمي براي تبيين دستاوردها و رفع کمبودها يک ضرورت است.

عباسي اظهار داشت : کساني که به بيان کاستي ها و کمي ها مي پردازند به اقدامات و تبيين دستاوردهاي نظام نيز اشاره داشته باشند.

استاندار بر تشکيل ستاد سفر در هر شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر، مطلوب‌تر به مسافران نوروزي و حفظ محيط‌ زيست اطراف و ورودي‌هاي شهر تاکيد کرد و گفت: در روزهاي پاياني سال کميسيون تنظيم بازار تشکيل تا با احتکار و گران‌فروشي به شدت مبارزه شود و مردم بدانند مسئولان در کنار آن‌ها هستند، همچنين در خصوص کالاهاي اساسي جاي هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07