پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

تشکل هاي مردم نهاد در مبارزه با اعتياد نقش آفرين باشند

کد خبر: 31547 تاریخ انتشار: 1397/12/01
نمایش: 1387
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري مبارزه همه جانبه با مواد مخدر به عنوان يک آسيب اجتماعي و زمينه ساز آسيب هاي ديگر را يک ضرورت دانست و گفت: تشکل هاي مردم نهاد در مبارزه با اعتياد، بيش از گذشته نقش آفرين باشند.
اقبال عباسي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اهميت بحث اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر در راستاي پيشگيري و مقابله با گسترش اعتياد در جامعه افزود : براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي به خصوص اعتياد نياز به يک همکاري همه جانبه از سوي دستگاه هاي اجرايي و تشکل هاي مردم نهاد است. 

عباسي با تأکيد بر اينکه نتيجه همدلي‌ها و هم‌افزايي‌ها بين مسؤولان چهارمحال و بختياري باعث بالا رفتن برخي شاخص‌هاي توسعه‌اي در استان شده است، عنوان کرد: افزايش تعداد خانه‌‌هاي ورزش روستايي، بيمه معتادان و... ازجمله اين اقدامات هستند.

وي به اهميت بحث پيشگيري و اصلاح فرد معتاد در محل کار تاکيد کرد و گفت: همه مسئولان مکلف به ورود در اين حوزه براي اصلاح فرد آسيب ديده هستند.

وي به اجراي طرح پلمپ منازل مسکوني در يکي از مناطق آلوده شهرکرد و دستگيري معتادان و توزيع کنندگان خرده و عمده به عنوان يک طرح موفق در استان اشاره کرد و گفت: اجراي اين طرح ها بايد به صورت مستمر در مناطق آلوده و آسيب پذير اجرايي شود.

عباسي در ادامه با اشاره به آمادگي استان براي ميزباني برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي، ورزشي، اجتماعي و اقتصادي در سطح ملي افزود: برگزاري اين برنامه ها باعث شناخته شدن بيشتر استان در سطح کشور مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06