پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد

چهارمحال و بختياري آمادگي برگزاري مسابقات ورزشي ملي را دارد

کد خبر: 31563 تاریخ انتشار: 1397/12/04
نمایش: 1364
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت هاي موجود در اين استان گفت: اين استان آمادگي کامل براي برگزاري مسابقات بين المللي ، ملي و بين استاني را دارد.
اقبال عباسي روز شنبه در ديدار با افشين داوري سرپرست فدراسيون واليبال ايران گفت : برگزاري مسابقات بين المللي و ملي در اين استان باعث شناخت بيشتر مردم از چهارمحال و بختياري مي شود.

وي تصريح کرد :استانهاي کم برخوردار داراي استعدادهاي خوبي در ورزش هستند که چهارمحال و بختياري نمونه اي از آنهاست و ورزشکاران مستعد اين استان مي توانند در ليگ هاي مهم حضور داشته باشند.

عباسي با اشاره به آب و هواي مطلوب اين استان نسبت به ساير استانها تاکيد کرد: فدراسيون هاي ورزشي حداقل يک بار در سال زمينه برپاي اردوهاي تيم هاي ملي خود را در اين استان فراهم کنند.

وي به دستگاه هاي متولي پيشنهاد داد تا زمينه جذب حامي مالي براي ورزش را فراهم کنند و ادامه داد: بايد تيم هاي ورزشي را تا جايي که بخش خصوصي براي حضور در تيم داري آنان ابراز تمايل کند حمايت کرد، چرا که بخش خصوصي به دنبال بهره مندي بهتر از ظرفتيهاي موجود در ورزش است.

به گفته وي، اگر بخش خصوصي نيز از همان ابتدا تمايل به تيم داري و باشگاه داري کرد دستگاه هاي متولي بستر اين حضور را براي بخش خصوصي فراهم کنند.

وي گفت : ايجاد اشتغال تنها از طريق دولت يا صنايع ايجاد نمي شود بلکه در ورزش يا امور اجتماعي و فرهنگي نيز مي تواند زمينه اشتغال جوانان را فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به علاقه جوانان به ورزشهاي مختلف تاکيد کرد : يکي از راهکارهاي ايجاد شور و نشاط و روحيه اميد در بين جوانان تقويت ورزش همگاني و قهرماني است و در اين زمينه بايد بستر تيم داري استان در ليگ هاي مختلف فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07