پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري

صندوق بازنشستگي براي ورود به طرح هاي اقتصادي بسترسازي کند

کد خبر: 31569 تاریخ انتشار: 1397/12/05
نمایش: 2015
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بستر لازم براي تعامل و همکاري با صندوق بازنشستگي کشور براي پيشبرد طرح هاي استان فراهم است و اين صندوق بايد براي ورود به اين عرصه بسترسازي کند.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در نشست با مديرعامل صندوق بازنشستگي کشور با اشاره به ظرفيت هاي اقتصادي و گردشگري استان، خواستار بررسي اين ظرفيت ها توسط بخش اقتصادي صندوق بازنشستگي شد.

وي همچنين با توجه به اهميت شرکت شيرخشک پگاه در اقتصاد کشور، راهکار تکميل چرخه صنعت شير در اين کارخانه را اتصال به منطقه ويژه اقتصادي استان دانست و از آمادگي براي مديريت تعاملي منطقه ويژه اقتصادي با صندوق بازنشستگي خبر داد.

خديجه ربيعي فردانبه رييس مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست آمادگي و هماهنگي اين مجمع را جهت عملياتي شدن توافق استاندار و صندوق بازنشستگي اعلام کرد.

جمشيد تقي زاده، رئيس صندوق بازنشستگي کشوري نيز اهتمام استاندار و مجمع نمايندگان در حل مشکل کارخانه شير پگاه را قابل تقدير دانست و ضمن تاييد نظر و ديدگاه هاي استاندار، دستور لازم را به زيرمجموعه خود جهت تعامل بيشتر با مجموعه استان صادر کرد.

در اين نشست همچنين در خصوص اجراي تفاهم شرکت 'درنا پرواز '، (شرکت هواپيمايي ايجاد شده توسط بخش خصوصي با مرکزيت شهرکرد) و شرکت هواپيمايي آسمان مذاکره و دستورهاي لازم توسط رئيس صندوق بازنشستگي کشوري صادر شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07