پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بايد از ظرفيت بانوان براي پيشرفت جامعه بهره گرفت

کد خبر: 31587 تاریخ انتشار: 1397/12/07
نمایش: 1297
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به توانمندي بانوان در حوزه هاي مختلف اشاره کرد و گفت: بهره گيري از اين ظرفيت براي پيشبرد امور و پيشرفت استان در عرصه هاي اجتماعي و مديريتي ضروري است.
اقبال عباسي روز سه شنبه در ويژه برنامه روز زن با عنوان «نقش زن در آرامش و مديريت بنيان خانواده» افزود: بانوان کشور و استان با پيروزي انقلاب اسلامي به جايگاه و نقش اصيل خود بازگشتند و در طول اين سالها با حضور پررنگ خود در عرصه هاي مختلف مديريتي، فرهنگي، اجتماعي و عرصه خانواده منشاء تحولات مهمي شدند.

وي ادامه داد: در چهارمحال و بختياري نيز همانند ساير مناطق کشور بانوان تعدادي از پست هاي مديريتي را عهده دار شده اند و اين موضوع نشانگر ظرفيت و توانمندي اين قشر مهم جامعه است.

عباسي همچنين با تبريک ولادت حضرت زهرا(س) بر الگوگيري بانوان جامعه اسلامي از اين بانوي مکرم اسلام تاکيد کرد و گفت: دکتر شريعتي در کتاب «فاطمه فاطمه است» به شکل شايسته اي زواياي شخصيتي و زندگي حضرت زهرا (س) را به رشته تحرير درآورده که توصيه مي شود بانوان اين کتاب را مطالعه کنند.

در اين آئين که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد، علي الهيار ترکمن معاون وزير آموزش و پرورش، اردشير نوريان نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي  و جمعي از مسئولان و بانوان شاغل در نهادها و ادارات اين استان حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07