پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

همايش تجليل از مادران و خانواده شهدا در شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 31600 تاریخ انتشار: 1397/12/08
نمایش: 1518
اخبار
همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن ،با حضور استاندار چهارمحال و بختياري از مادران و همسران شهداي استان روز چهارشنبه تجليل شد.
استاندار چهارمحال وبختياري در آيين تجليل از همسران و مادران شهداي استان افزود: مادران و همسران شهدا در سالهاي مختلف ايثارگرانه به تربيت نسل بزرگي از جوان انقلاب اسلامي اقدام کردند.

اقبال عباسي افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن و در زمان کنوني در دفاع از ميهن و حرم آل الله ، همراهي و همدلي و تربيت مادران است که جوانان را به سمت مبارزه با کفر سوق مي دهد.

به گفته وي، اگر همدلي و همراهي بين مادران و فرزندان و همسران شهدا نبود هيچ جبر و زوري نمي توانست جوانان را براي حفظ دين و کشور راهي ميدان جنگ کند.

عباسي اظهار داشت: جايگاه زن در جامعه و خانواده تعيين کننده و مهم است و يک مادر در خانه نقش همسري، مادري و مديريت خانه و از همه مهمتر شراکت در تصميم گيري و برنامه ريزي را دارد.

وي گفت : اگر در زندگي مشترک از زن براي تصميم گيري و برنامه ريزي استفاده نشود نقش زن در زندگي خنثي خواهد بود و اين امر خلاف دستورات ديني است.

استاندار چهارمحال و بختياري برگزاري آيين تکريم خانواده شهدا را فرصتي براي نهادينه کردن فرهنگ ايثار وشهادت در بين نسل جديد عنوان کرد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06