پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

براي جذب سرمايه گذاري بخش هاي مختلف آمادگي کامل را داريم.

کد خبر: 31602 تاریخ انتشار: 1397/12/08
نمایش: 1704
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين استان براي جذب سرمايه گذاري بخش هاي مختلف آمادگي کامل را دارد.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصي اشتغال چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين استان براي جذب سرمايه گذاري بخش هاي مختلف آمادگي کامل را دارد.

وي يادآور شد: مسئولان نسبت به جذب سريع تر سهميه استان در تسهيلات اشتغالزايي روستايي و فراگير اقدامات لازم را انجام دهند.

رئيس کارگروه تخصصي اشتغال چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مسئولان اجرايي استان با هدف آگاهي عمومي در بهره مندي از شرايط تسهيلات اشتغالزايي فراگير و اشتغال روستايي نسبت به اطلاع رساني گسترده و نشست هاي هم انديشي و توجيهي با اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها اقدام کنند.

وي گفت: معرفي تمامي رسته ها و رشته هاي مرتبط با تسهيلات اشتغالزايي فراگير و اشتغال روستايي در چهارمحال و بختياري براي مردم تشريح و تبيين شود.

وي افزود: مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعي، دستگاه هاي اجرايي مرتبط و کارگزار اشتغال در چهارمحال و بختياري براي اطلاع رساني در حوزه جذب تسهيلات اشتغالزايي فراگير و اشتغال روستايي اقدام کنند.

وي افزود: تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي، فرمانداران و تمامي مسئولان و تصميم گيران چهارمحال و بختياري موظفند در نشست هاي تصميم گيري حاضر شوند.

عباسي تصريح کرد: در غير اين صورت مسئول مربوطه بايد با دفتر استاندار هماهنگي هاي لازم را انجام دهد و يک معاون به عنوان نماينده تام الاختيار براي حضور در نشست ها معرفي کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07