پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اختصاص بيش از ۱۱۴ ميليارد ريال به استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 31632 تاریخ انتشار: 1397/12/13
نمایش: 1437
اخبار
سخنگوي وزارت کشور از اختصاص بيش از ۱۵۱ ميليارد ريال به دو استان اردبيل و چهارمحال و بختياري به منظور جبران خسارت سيل و طوفان با تصويب هيات وزيران خبر داد.
سيد سلمان ساماني سخنگوي وزارت کشور از اختصاص بيش از ۱۱۴ ميليارد ريال به استان چهارمحال و بختياري با پيشنهاد وزارت کشور به منظور جبران خسارت و بازسازي واحدهاي مسکوني خسارت ديده ناشي از سيل و اجراي پروژه هاي پيشگيرانه با تصويب هيئت وزيران خبر داد.

🔹وي در ادامه افزود: پيرو تصويب اين پيشنهاد وزارت کشور اعتباري بالغ بر ۱۰۲ ميليارد و ۳۶۰ ميليون ريال از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکيل سازمان مديريت بحران کشور در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي قرار مي گيرد و مبلغ ۱۱ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال تسهيلات بانکي ارزان قيمت توسط بانک مرکزي از طريق بانک هاي عامل با معرفي استانداري چهارمحال و بختياري بين آسيب ديدگان ناشي از سيل و آبگرفتگي پرداخت مي‌شود.

🔹سخنگوي وزارت کشور همچنين از تصويب ديگر پيشنهاد وزارت کشور مبني بر اختصاص ۳۷ ميليارد ريال به استان اردبيل براي جبران خسارت و بازسازي ساختمان ها و تاسيسات زيربنايي خسارت ديده ناشي از وقوع طوفان و فرونشست زمين و سيلاب هاي فصلي خبر داد.

🔹ساماني تصريح کرد: طبق مصوبه هيأت وزيران اعتباري بالغ بر ۳۰ ميليارد و ۳۵۰ ميليون ريال از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکيل سازمان مديريت بحران کشور در اختيار دستگاه اجرايي قرار مي گيرد و مبلغ ۷ ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال تسهيلات بانکي ارزان‌قيمت توسط بانک مرکزي از طريق بانک هاي عامل با معرفي استانداري اردبيل بين آسيب ديدگان ناشي از وقوع طوفان و فرونشست زمين و سيلاب پرداخت مي‌شود.

🔹​قائم مقام وزير کشور در امور مجلس و هماهنگي استانها يادآور شد: اين مصوبه هيأت وزيران جهت اجرا به وزارت کشور، وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازي، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزي ابلاغ شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06