پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با مساعدت وزير صمت

فرايند تکميل طرح هاي صنعتي بالاي 60 درصد تسهيل مي شود

کد خبر: 31634 تاریخ انتشار: 1397/12/15
نمایش: 1506
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در نشست با وزير صنعت، معدن، تجارت مقرر شد تا مشکلات تکميل واحدهاي توليدي با پيشرفت فيزيکي بالاي 60 درصد استان برطرف شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه با اعلام اين خبر افزود: در اين نشست با تشريح وضعيت طرح هاي صنعتي استان تسهيل و حمايت و تسهيل از تکميل طرح هاي بالاي 60 درصد پيشرفت فيزيکي استان پيگيري شد.

وي به مشکلات شرکت شيرخشک پگاه اشاره کرد و گفت: افزايش بازار مصرف داخلي و خارجي از مهمترين راهکارهاي رفع مشکلات اين شرکت است که در همين رابطه وزير قول مساعدت داد.

عباسي همچنين به پيگيري مشکلات کارخانه فولاد سفيد دشت، پتروشيمي لردگان، شرکت تاراز و ديگر پروژه هاي در دست اقدام استان اشاره کرد و افزود: دکتر رحماني با تاکيد بر عزم دولت براي اتمام پروژه هاي بالاي 60 درصد پيشرفت، دستورات لازم در اين خصوص را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در بخش معادن نيز با موافقت وزير مقرر شد، شرکت ايميدرو نسبت به تکميل مطالعات و سرمايه گذاري در بخش معادن استان اقدام کند.

حل مشکلات کاميونداران استان در موضوع تامين لاستيک از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود و پس از توضيحات استاندار در خصوص نبود سوابق تعداد زيادي از کاميونداران استان در پايانه ها، خواستار افزايش سهميه استان در بخش تامين لاستيک شد و با دستور وزير مقرر شد سهميه اين سهميه افزايش يابد.

در اين نشست که رئيس مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان نيز حضور داشت، افزايش سهميه گوشت استان در شب عيد پيگيري شد که با دستور وزير مقرر شد سهميه استان در اين بخش نيز افزايش يابد.

در پايان اين نشست از وزير براي سفر به استان دعوت بعمل آمد که مقرر شد وزير صمت در بهار سال آينده سفري به چهارمحال و بختياري داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06