پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران چهارمحال و بختياري موظفند براي ارتقاي آموزش و پرورش تلاش کنند

کد خبر: 31661 تاریخ انتشار: 1397/12/19
نمایش: 1691
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي استان موظفند براي ارتقاي کمي و کيفي آموزش و پرورش تلاش کنند.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در هشتمين شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در سال جاري تاکيد کرد: آموزش و پرورش پايه اصلي دستيابي به تمامي توسعه هاست که نيازمند توجه جدي است.

وي افزود: در همين راستا مديران دستگاه هاي اجرايي مرتبط با فعاليت هاي آموزش و پرورش در چهارمحال و بختياري براي تسهيل، بسترسازي، تقويت تعليم و تربيت و رفع مشکلات مديريتي اين بخش از تمامي موارد قانوني استفاده کنند.

عباسي تصريح کرد: مسوولان بايد براي توزيع امکانات و تجهيزات مورد نياز آموزش و پرورش نهايت همکاري و تعامل را انجام دهند.

وي يادآور شد: در اين راستا بهره مندي از توان بخش خصوصي بايد به طور جدي و اساسي در دستورکار مسوولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ستاد بازآفريني شهري در محله هاي مورد هدف خود به پيش بيني فضاهاي مورد نياز آموزشي توجه کند.

وي گفت: مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري براي موافقت و يا مخالفت با اعزام نيروي انساني به ساير دستگاه هاي اجرايي استان به عنوان مامور مختار است.

عباسي تاکيد کرد: مسوولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري براي تسريع در روند تغيير کاربري املاک آموزشي مورد نظر خود از طريق کميسيون ماده 5 استان بايد ابتدا از واحد حقوقي وزارتخانه متبوع استعلام لازم را بگيرند.

وي افزود: چگونگي تغيير کاربري در تمام يک ملک آموزشي و يا بخشي از آن و همچنين موافقت و يا مخالفت با تغيير کاربري از آموزشي به تجاري در اين استعلام از واحد حقوقي وزارت آموزش و پرورش سؤال شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07