پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اختصاص 200 ميليارد ريال اعتبار ماده 12 به چهارمحال وبختياري

کد خبر: 31672 تاریخ انتشار: 1397/12/20
نمایش: 1966
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از تخصيص 200 ميليارد ريال اعتبار ماده 12 ويژه بازسازي تاسيسات زيربنايي و پيشگيري از خسارت هاي احتمالي به اين استان خبر داد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار ماده ۱۲ با اخذ پيشنهاد مديران کل دستگاه هاي اجرايي و فرمانداران استان در نشست مشترک با مسئولان سازمان مديريت و برنامه ريزي و معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مشخص و نسبت به مبادله موافقت نامه اقدام شود.

عباسي به اهميت تامين آب آشاميدني در نقاط مختلف شهري و روستايي چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: اعتبارات مديريت بحران بايد براساس اولويت طرح هاي بحران زا به خصوص در حوزه تامين آب آشاميدني در نقاط مختلف شهري و روستايي استان تقسيم شود.

وي يادآور شد: شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي براي مطالعه بازچرخاني آب و جلوگيري از هدر رفت منابع در سطح استان، نسبت به انتخاب مشاور اقدام کنند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دستگاهي براي بازچرخاني پساب و استفاده آن در زراعت، گلخانه و صنعت مورد توجه باشد.

وي گفت: مسئولان شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي چهارمحال و بختياري پرداخت معوقات آبداران زيرپوشش خود را در اولويت قرار دهند.

عباسي تاکيد کرد: فرمانداران مرتبط با اين موضوع نسبت به تشکيل سريع تر جلسات و به سرانجام رساندن آن اقدام کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نزديکي تعطيلات نوروز افزود: پيش بيني مي شود نوروز امسال يک ميليون گردشگر داخلي و خارجي وارد استان شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: استفاده از توان بالاي بخش خصوصي در تحقق اهداف توسعه اي اين حوزه تاثيرگذار است.

وي يادآور شد: مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري براي ميهمان نوازي، تامين امکانات تفريحي، رفاهي، فرهنگي و توريستي همکاري لازم را با اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردگشري را انجام دهند.

عباسي تصريح کرد: هيچ کدام از فرمانداران و مديران کل عضو شوراي اداري چهارمحال و بختياري حق ندارند در تعطيلات نوروز و به ويژه هفته اول محل کار خود را ترک کنند.

وي يادآور شد: پس از آن فرمانداران و مديران کل عضو شوراي اداري چهارمحال و بختياري مي توانند با هماهنگي قبلي و مشخص کردن جانشين مسلط به امور وپاسخگو در محل کار حضور نداشته باشند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ارائه خدمات در فضاي امن به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي در ورود به اين استان در نوروز 1398 مورد توجه همگان باشد.

وي گفت: چهارمحال و بختياري از مهمترين مناطق ميهمان نواز کشور است، اما با اين حال تقويت مشتري مداري و ميهمان نوازي با هدف افزايش درآمد اقتصادي مورد توجه قرار گيرد.

عباسي تاکيد کرد: همزمان با نوروز سال جاري نظافت ورودي و خروجي شهرها، پاکسازي مناطق عمومي، نظارت بر بازار و برخورد جدي با متخلفان در دستور کار قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07