پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

30 طرح پيشران توسعه براي چهارمحال و بختياري تعريف مي شود.

کد خبر: 31694 تاریخ انتشار: 1397/12/23
نمایش: 2041
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت هاي اين استان گفت: 30 طرح پيشران توسعه براي اين استان در سال 1398 تعريف و اجرايي خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين تعداد طرح در کنار ساير طرح ها و فعاليت هاي اين ستاد در استان اجرايي مي شود.

وي افزود: آب و خاک، کانون اقتصاد مقاومتي و کشاورزي و دامپروري به عنوان مهمترين افق توسعه چهارمحال و بختياري است.

عباسي تصريح کرد: ظرفيت هاي گردشگري چهارمحال و بختياري و انتخاب علي اصغر مونسان معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور به عنوان نماينده معين دولت در استان،مي تواند تاثير بسزايي در رونق گردشگري سال آينده استان داشته باشد.

وي يادآور شد: اجرايي شدن طرح جامع گردشگري چهارمحال و بختياري به عنوان يکي از مصوبات سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به استان، بايد در اولويت قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دعوت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف استان به ويژه حوزه گردشگري مور توجه قرار گيرد.

وي گفت: وصول مطالبات بانکي در چهارمحال و بختياري و ارائه تسهيلات به طرح هاي جديد سرمايه گذاري از سوي مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط در استان پيگيري و اجرايي شود.

وي اضافه کرد:در غير اين صورت بانک هاي عامل چهارمحال و بختياري براي پرداخت تسهيلات به طرح هاي جديد با مشکل مواجه مي شوند.

استاندار افزود: مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري مراقب باشند که تسهيلات ارزان قيمت اشتغالزايي در استان به بيراهه و انحراف نرود.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود طرح انتقال آب بن – بروجن را مهمترين طرح ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري اعلام و تصريح کرد: واگذاري بخش هايي از اين طرح به بخش خصوصي از سوي مسئولان شرکت آب منطقه اي استان دنبال و عملياتي شود.

وي يادآور شد: دستگاه هاي اجرايي بدهکار به شرکت هاي خدمات رسان و ساير ادارات دولتي در چهارمحال و بختياري، هر چه سريع تر نسبت به تسويه حساب خود اقدام کنند، در غير اين صورت بدهي آنان از سرجمع اعتبارات استاني کسر و تا زمان تسويه حساب کامل اعتباري به دستگاه اجرايي بدهکار پرداخت نمي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07