پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شستا در چهارمحال و بختياري سرمايه گذاري مي کند

کد خبر: 31717 تاریخ انتشار: 1397/12/26
نمایش: 2122
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با قول مساعد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي طرح هاي قابل سرمايه گذاري داراي توجيه اقتصادي در استان براي اجرا به شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) ارائه مي شود.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه با اعلام اين خبر افزود: در نشستي که روز يکشنبه با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان با محمد شريعتمداري برگزار شد، توانستيم مصوبات و قول هاي مساعدي براي بهبود وضعيت اشتغال و توليد استان بگيريم.

وي، حل مشکل شرکت «هاناپرواز درنا» را از مهمترين تصميمات اين نشست عنوان کرد و گفت: مشکلات اين سرمايه گذار بخش خصوصي در صنعت گردشگري استان،  با حضور هيات مديره اين شرکت در جلسه مطرح شد و وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي در خصوص عملياتي شدن تفاهم نامه بين اين شرکت و هواپيمايي آسمان با موضوع فروش سه فروند هواپيماي فوکر100، به مديرعامل شرکت هواپيمايي آسمان دستور ويژه داد.

به گفته عباسي، صدور مجوز و احداث پلي کلينيک تخصصي تامين اجتماعي در شهرستان بروجن و همچنين تامين پزشک براي بيمارستان ها و درمانگاه هاي تامين اجتماعي استان از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود و وزير در خصوص ضرورت احداث پلي کلينيک بروجن در همان محل و با همان ظرفيتي که کلنگ زني شد تاکيد و دستور لازم را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري، پيش بيني آينده شغلي کارگران پروژه پتروشيمي لردگان پس از تکميل طرح را از مهمترين دغدغه هاي بخش کارگري استان عنوان کرد و گفت: از آنجاکه پيش بيني مي شود که پتروشيمي لردگان سال آينده به بهره برداري برسد، قرار بر اين شد تا در خصوص وضعيت کارگران اين مجتمع تمهيدات لازم انديشيده شود.

عباسي خاطرنشان کرد: رفع مشکلات شرکت شير خشک نوزاد پگاه،پيگيري تفاهم نامه حوزه اشتغال فراگير و عملياتي شدن قانون حمايت از توسعه اشتغال پايدار روستايي از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود که تصميم گيري لازم در اين زمينه نيز انجام و توسط وزير محترم ابلاغ شد.

 همچنين در زمينه تسهيل و افزايش خدمات درماني و ورزشي  به بيمه شدگان و مناطق محروم استان تبادل نظر و تصميم گيري لازم بعمل آمد.

استاندار در اين نشست ضمن تبريک پيشاپيش سال جديد و آرزوي موفقيت براي دولت تدبير و اميد و سربلندي نظام، از دکتر شريعتمداري براي سفر به چهارمحال و بختياري دعوت بعمل آورد.

شايان ذکر است در اين نشست نمايندگان مردم شريف شهرستان هاي بروجن و لردگان در مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06