پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه بومي سازي مي شود

کد خبر: 31725 تاریخ انتشار: 1397/12/27
نمایش: 1829
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه در سطح استان بومي سازي خواهد شد.
جعفر مرداني گرمدره روز دوشنبه در آخرين کارگروه تخصصي اجتماعي فرهنگي چهارمحال و بختياري و ستاد کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي استان در سال جاري تاکيد کرد: دانشگاه شهرکرد به عنوان دبيرخانه طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه در استان بايد بومي سازي اين طرح را در دستور کار قرار دهد.

وي افزود: طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه همان اتاق هاي فکر سابق است که در راستاي تقويت ارتباط براي ارتقاي کمي و کيفي شاخص هاي توسعه اي فعاليت مي کند.

مرداني گرمدره تصريح کرد: براي تحقق اين مهم بايد از توان بالا و تخصصي سازمان هاي مردم نهاد بهره گيري کرد.

وي يادآور شد: در طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه 3 اولويت مهم شامل 'آب، محيط زيست و کشاورزي'، 'صنعت و اقتصاد' و 'کارگروه مسائل فرهنگي و اجتماعي' مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: براي کيفي سازي در اجراي برنامه هاي مرتبط با طرح شبکه ملي جامعه و دانشگاه تقاضاها بايد برنامه محور باشد.

وي همچنين گفت: در ساعات غيراداري و روزهاي تعطيل هيچکس حق استفاده از خودروهاي دولتي را ندارد.

مرداني گرمدره تاکيد کرد: در صورت مشاهده خودروهاي دولتي بدون برگ ماموريت به ويژه در مراکز تفريحي و تفرجگاه هاي چهارمحال و بختياري پليس راهنمايي و رانندگي نسبت به توقيف و هدايت خودروي ياد شده به پارکينگ اقدام کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06