پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رئيس جمهوري در جريان بارش هاي چهارمحال و بختياري قرار گرفت

کد خبر: 41764 تاریخ انتشار: 1398/01/12
نمایش: 1739
اخبار
دکتر حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران در تماس تلفني با استاندار چهارمحال و بختياري آخرين وضعيت بارش هاي اين استان را پيگيري کرد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني شامگاه يکشنبه در تماس با اقبال عباسي در جريان روند آمادگي چهارمحال و بختياري براي مقابله با سيلاب ها قرار گرفت و تمامي موارد مرتبط با بارش هاي اخير اين استان را رصد کرد.

وي در اين تماس تلفني از تلاش هاي استاندار و اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري به منظور پيش بيني شرايط و انديشيدن تدابير لازم در راستاي جلوگيري از بروز خسارت هاي جاني ناشي از بارش هاي اخير اظهار خوشحالي کرد.

روحاني از برنامه ريزي دولت براي جبران خسارت هاي مالي ناشي از بارندگي ها خبر داد و گفت: جلوگيري از بروز خسارت هاي جاني تا پايان بارش ها مورد تاکيد دولت است.

 استاندار چهارمحال و بختياري نيز گزارش کاملي از آمادگي شوراي هماهنگي بحران استان و شهرستان هاي 9 گانه به دکتر حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران تقديم کرد.

عباسي همچنين ميزان خسارت هاي وارده به بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري در موج نخست بارش هاي سيل آساي اخير را 4 هزار ميليارد ريال برشمرد.

وي تاکيد کرد: براي ارتقاي عملکرد ستادهاي مديريت بحران استان 21 مدير ارشد شامل 19 مديرکل و معاونان استاندار در مناطق بحراني مستقر شده اند.

عباسي تصريح کرد: تمامي ماشين آلات بخش دولتي و خصوصي در زمان بحران در اختيار فرمانداران است و فرمانداران نيز با تمام توان تا پايان بارندگي در ستادهاي مديريت بحران شهرستان ها حضور دارند.

وي يادآور شد: براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي ناشي از بارش هاي پيش رو نسبت به شناسايي ماشين آلات و تجهيزات مورد نياز بخش هاي دولتي و خصوصي در شهرستان هاي استان اقدام شده تا در صورت نياز بکارگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07