پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

سپاه خار چشم دشمنان است

کد خبر: 41804 تاریخ انتشار: 1398/01/21
نمایش: 1891
اخبار
معاون استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه دشمن سپاه را مورد هجمه قرار داده است، گفت: اين کار به خاطر اين است که سپاه تهديدات دشمن را خنثي مي‌کند.

الله‌کرم نصيري عصر امروز در همايش تجليل از جانبازان چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه هجمه‌هاي دشمنان جمهوري اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب هم‌چنان ادامه دارد، گفت: دشمنان در تلاش بودند با انواع فتنه‌ها و کارشکني‌ها به کشور آسيب برسانند، اما تاکنون به هدف خود نرسيده‌اند.

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: امروز شاهديم که دشمن درصدد است با تحريم و فشار اقتصادي يأس و نااميدي را در جامعه القا کند و مردم را از نظام جمهوري اسلامي دور کند، اما خواب دشمنان اين نظام هيچ‌گاه تعبير نمي‌شود.

وي با اشاره به اينکه دشمن امروز سپاه را مورد هجمه قرار داده است، خاطرنشان کرد: اين کار به خاطر اين است که سپاه اجازه نمي‌دهد دشمن ذره‌اي در مرزهاي ما نفوذ کند و تهديدات دشمن را خنثي مي‌کند.

نصيري با بيان اينکه اقدام رئيس‌جمهور آمريکا را محکوم مي‌کنيم، تأکيد کرد: امروز شاهديم که تمامي مردم ايران چه در داخل و چه در خارج از کشور يکپارچه از سپاه پاسداران حمايت و اين اقدام را محکوم کردند و دشمن نمي‌تواند گزندي به جمهوري اسلامي وارد کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07