پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

🔺نخستين محموله دام زنده راهي چهارمحال و بختياري شد.

کد خبر: 41823 تاریخ انتشار: 1398/01/23
نمایش: 1902
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: نخستين محموله دام زنده سال 98 از جنوب کشور روز جمعه راهي استان شد.
الله کرم نصيري روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : نخستين محموله دام زنده سهميه چهارمحال و بختياري در بندر شهيد باهنر بارگيري و اکنون راهي چهارمحال و بختياري شده است.

به گفته وي، پس از ورود دام زنده به چهارمحال و بختياري و ذبح در کشتارگاه هاي استان ، اين محموله ها با نظارت کامل و دقيق براي توزيع در بازار ارائه مي شود. 

رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري نيز گفت : سهميه استان در خصوص دام زنده ابتدا دو هزار راس تعيين شده بود که با پيگيري استاندار چهارمحال و بختياري ، نماينده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي و مسوولان جهاد کشاورزي اين سهميه به 4هزار راس افزايش يافته است.

ذبيح الله غريب افزود : تاکنون ۲۹ محموله بارگيري شده است و ۲۰ محموله نيز مجوز قرنطيه و بهداشتي اخذ کرده است که به مرور وارد استان مي شود.

وي تصريح کرد : با پيگيري انجام شده نخستين محموله دام زنده سهميه چهارمحال و بختياري روز جمعه به استان وارد مي شود و ورود اين محموله ها با همکاري دستگاه هاي مرتبط و با نظارت کامل در استان انجام مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07