پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بودجه عمراني سال جاري استان 12 هزار ميليارد ريال است

کد خبر: 41847 تاریخ انتشار: 1398/01/27
نمایش: 2271
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش بودجه عمراني استان گفت: اين بودجه براي سالجاري 12 هزار ميليارد ريال در نظرگرفته شده است.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نخستين ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري در سال جاري تاکيد کرد: با توجه به وجود طرحهاي مختلف در استان ، بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي مي تواند در اتمام طرحها از جمله طرحهاي مرتبط با حوزه جوانان و ورزش نقش موثري داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: نبايد مسائل و مشکلات موجود در کشور، حمايت از جوانان را تحت‌الشعاع قرار دهد،  اميد است با کمک، همت و هم‌افزايي جوانان و تمامي اقشار جامعه در کنار يکديگر، بتوان بر اين چالش‌ها فائق آييم.

وي با اشاره به تلاش ستاد مديريت بحران استان براي کاهش خسارت ناشي از سيلاب اخير گفت:سيلاب هاي ناشي از 3 موج بارندگي شديد در اين استان به موقع کنترل، مهار و مديريت شد.

وي اضافه کرد : اين بارش ها 6 هزار ميليارد ريال خسارت در بخش هاي کشاورزي، مسکن و زيرساخت هاي استان وارد کرد و قسمت زيادي از خاک حاصلخيز چهارمحال و بختياري را شست و از استان خارج کرد و بسياري زمين هاي کشاورزي از بين رفت.

عباسي يادآور شد: بارندگي هاي سيل آساي اخير در چهارمحال و بختياري مي توانست به يک چالش بزرگ تبديل شود اما بحران ناشي از آن به موقع کنترل شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش بودجه استان در سال 98 گفت: بودجه عمراني در نظر گرفته شده براي استان امسال 12 هزار ميليارد ريال است و بودجه استان در سال جاري نسبت به سال گذشته 45 درصد رشد پيدا کرد.

عباسي با تأکيد بر اينکه دشمنان در تلاش هستند پيش پاي مردم و دولت با انواع تحريم و تهديد سنگ‌اندازي کنند، اظهار داشت: رئيس‌جمهور آمريکا بي‌شرمي را به جايي رسانده است که يک نهاد نظامي در جمهوري اسلامي که مدافع مرزهاي ملي يک کشور است را تروريست اعلام کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: يکي از دلايل اين اقدام رئيس‌جمهور امريکا به اين دليل مي‌باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پاسدار انقلاب است و شاهد بوديم که تمام اقشار در حمايت از سپاه شعار « من يک سپاهي‌ام» سر دادند، زيرا همه متوجه دشمني آن‌ها با اصل نظام که سپاه پاسدار آن است، شدند.

وي در پايان با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال‌جاري، تأکيد کرد: جريان‌ها و کانديداها انصاف و عدالت را در عرصه رقابت رعايت کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07