پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اجراي قانون بر دستورالعمل هاي داخلي اولويت دارد

کد خبر: 41949 تاریخ انتشار: 1398/02/17
نمایش: 1760
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اجراي برنامه هاي توسعه اي، رعايت قانون بر تمامي بخشنامه ها و دستورالعمل هاي داخلي ارجحيت دارد.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نخستين نشست مرکز خدمات سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري در سال جاري تاکيد کرد: هيچکدام از وزارتخانه ها و يا سازمان هاي ملي حق ندارند با ارسال برخي بخشنامه ها و دستورالعمل هاي داخلي از فعاليت هاي قانوني در راستاي توسعه جلوگيري کنند.

وي افزود: مسئولان اجرايي چهارمحال و بختياري مراقب باشند با برخي بخشنامه ها و دستورالعمل هاي داخلي مشکل و مانع براي سرمايه گذاران ايجاد نکنند.

عباسي تصريح کرد: زمين مورد نياز تمامي طرح هاي سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري بايد از طريق قانوني و به قيمت کارشناسي محاسبه و در اختيار سرمايه گذاران قرار گيرد.

وي يادآور شد: در طرح هاي داراي چند متقاضي زمين از طريق فراخوان و شرکت در مزايده و در پروژه هاي داراي يک متقاضي زمين بدون برگزاري اين مراحل واگذار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مجوز راه اندازي مجتمع هاي بين راهي و گردشگري واقع در حريم شهرها و روستاها به ترتيب بر عهده ادارات کل راهداري و حمل و نقل جاده اي و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است.

وي گفت: پس از صدور مجوز از سوي دستگاه هاي اجرايي مرتبط بايستي مجوز ساخت و ساز از سوي شهرداري و يا دهياري صادر و در اختيار متقاضي قرار داده شود.

عباسي تاکيد کرد: براي جذب بيشتر سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور سرمايه گذاري در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري بايستي بوروکراسي اداري کاهش يابد و روند اقدامات مرتبط در اين حوزه تسريع و تسهيل شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07