پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

عبور از مشکلات نيازمند درک شرايط موجود است

کد خبر: 41951 تاریخ انتشار: 1398/02/18 09:32:54
نمایش: 1807
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بي شک براي عبور از مشکلات کشور به آستانه تحمل بالا و درک شرايط موجود نياز داريم.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در آئين برگزاري دوازدهمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري و تجليل از اساتيد دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد اظهار داشت: اين آئين فرصتي مغتنم و ارزشمند براي پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.

وي اظهار داشت: معلمي شغل انبياست و در راستاي دانش و آگاهي و فرهنگ، انسان را بخوبي پرورش مي دهد و کرامتي بس بزرگ به مقام بشريت مي بخشد.

وي ادامه داد: جامعه معلمان و اساتيد دانشگاهي همواره در طول تاريخ انقلاب اسلامي همراه و همپاي مردم بوده اند و تلاش کرده اند با آموزش هاي انسان ساز، مسير توسعه و رشد کشور را هموار سازند.

عباسي با بيان اينکه معلمي شغل نيست، نوعي هنر، ذوق و ايثار است، تصريح کرد: رشته هاي پزشکي از آن دسته رشته هايي است که به ذوق و ايثار زيادي نياز دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با انتقاد از ناهماهنگي رشته هاي دانشگاهي و بازار کار افزود: اين عدم تناسب بايد بنحوي برطرف شود تا شاهد رونق اشتغالزايي در کشور باشيم.

عباسي در ادامه نسبت به تاخير در پرداختي ها از جامعه پزشکي دلجويي کرد و گفت: مشکلات داخلي و علاوه بر آن کارشکني هاي ترامپ و آمريکا اقتصاد کشور را تحت فشار قرار داده و بايد همگان اين شرايط را درک کنند.

وي خاطرنشان کرد: در سال 98، يک هزار و 200 ميليارد تومان بودجه عمراني براي استان در نظر گرفته شده،  اما سيلاب 600 ميليارد تومان خسارت وارد کرده که بودجه عمراني استان را بايد به بازسازي اين خرابي ها اختصاص داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07