پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

نگرش ها به مواد مخدر بايد به روز باشد

کد خبر: 41981 تاریخ انتشار: 1398/02/25
نمایش: 2572
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت مبارزه و پيشگيري در خصوص مواد مخدر گفت: نگرش ها نسبت به مبارزه با مواد مخدر تغيير و بايد به روز شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با انتقاد از بهانه گيري و تنگ نظري برخي مسئولان در دستگاه‌هاي اجرايي در اجراي امور مقابله با مواد مخدر و اجراي مصوبات شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر افزود: حضور مديران در جلسات بايد به نيت حل مشکل باشد.

وي گفت: طي چند ماه اخير با تلاش نيروهاي انتظامي و قضائي استان برخي از نقاط آلوده شناسايي و براي سوداگران مرگ ناامن شده که بايد براي ارتقاي اين نقاط از سوي دست اندرکاران تلاش بيشتري انجام شود.

وي گفت: رفع مشکلات اين مناطق از جمله اشتغال، مشکلات فرهنگي، رفع کمبودهاي آموزشي، ورزشي، رفاهي در راستاي مقابله با مواد مخدر موثر خواهد بود.

عباسي به اختصاص بيش از ۵۰ ميليارد ريال اعتبار براي اجراي ۱۲ طرح در محله ۳۲ منطقه غرب شهرکرد در راستاي اجراي طرح هاي مختلف خبر داد و افزود: اين ميزان اعتبار از محل اعتبارات بازآفريني شهري اختصاص داده شده است.

وي بر تخصيص اعتبارات بيشتر براي رفع مشکلات مناطق آسيب پذير و پر خطر تاکيد کرد و گفت: اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و آموزشي و همچنين توسعه همه جانبه اين مناطق مي تواند در تغيير نگرش مردم و کاهش آسيب ها در اين مناطق موثر باشد.

عباسي همچنين به آغاز عمليات اجرايي و برخي از پروژه هاي نيمه تمام انتقاد کرد و گفت: براي آغاز يک پروژه همه امکانات و اعتبارات تامين و سپس آيين کلنگ زني انجام شود.

وي به نقش رسانه ها در کاهش آسيب ها اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازي در حوزه هاي مختلف از سوي رسانه ها مي تواند در کاهش آسيب ها موثر باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07