پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران چهارمحال و بختياري مشکلات شهرستان سامان را بررسي کردند

کد خبر: 42002 تاریخ انتشار: 1398/02/29
نمایش: 2342
اخبار
مشکلات شهرستان سامان در حوزه راه ، آب و فاضلاب شهري و روستايي، بهداشت و درمان و توسعه و عمران شهرها و روستاها روز يکشنبه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و 20 مديرکل چهارمحال و بختياري بررسي شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياي در اين نشست گفت: شهرستان سامان قطب گردشگري استان است و به واسطه ميزباني از گردشگراني که در فصل تابستان به اين شهرستان سفر مي کنند ، از اهميت بسزايي برخوردار است.

مجيد نظري ادامه داد: در همين راستا به منظور ارتقاي ايمني سفر، خدمات رساني مطلوب تر به مردم اين منطقه و گردشگران ضروري است ، مشکلات اين شهرستان بخوبي بررسي و براي رفع آن چاره جويي شود.

وي، توسعه محورهاي مواصلاتي و جاده چهارخطه از قراقوش تا پل زمانخان را يکي از طرح هاي مهم اين شهرستان در حوزه راه ها برشمرد و گفت: اين محور ارتباطي به طور 55 کيلومتر است که تلاش مي شود مشکلات و موانع اجراي آن برطرف و هرچه سريع تر اجرايي شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياي همچنين به مشکلات فاضلاب و تامين آب شرب شهري وروستايي اين شهرستان اشاره کرد و گفت: ضروري است تا در خصوص رفع اين مشکل راهکارهاي لازم به کار گرفته شود.

نظري همچنين اجراي طرح شهرک تخصصي بادام در شهرستان سامان را از طرح هاي مهم اين شهرستان عنوان کرد و افزود: اين طرح در مرحله مکان يابي قرار دارد و چناچنه مکان مناسبي براي اين طرح انتخاب شود روند اجرايي آن آغاز مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07