پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:

مسئولان و مديران نبايد به بهانه اعتبار از زير بار مسئوليت در حوزه فرهنگي و اجتماعي شانه خالي کنند

کد خبر: 42085 تاریخ انتشار: 1398/03/20
نمایش: 2804
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:مسئولان و مديران نبايد به بهانه اعتبار از زير بار مسئوليت در حوزه فرهنگي و اجتماعي شانه خالي کنند.
اقبال عباسي عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصي فرهنگي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با بيان اين کارگروه براي حل مشکلات حوزه فرهنگي و اجتماعي تشکيل شده است، گفت: اگر اين کارگروه نتواند اين مشکلات را حل کند، قطعا نمي‌توان از هيچ کارگروهي اين انتظار را داشت.

وي با بيان اينکه نبايد به بهانه اعتبار از زير بار مسؤوليت در حوزه فرهنگي و اجتماعي شانه خالي کرد،افزود: سالانه بيش از 200 ميليارد تومان اعتبار در حوزه فرهنگي و اجتماعي در استان هزينه مي‌شود.

استاندار اضافه کرد :نياز است مسؤولان و مديران با عمل کردن به وعده‌ها اعتماد عمومي را در جامعه افزايش دهند.

عباسي گفت: در راستاي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اگر کار کارشناسي و مطالعه شده، به صورت دقيق اجرا نشود نتيجه‌اي حاصل نخواهد شد، همچنين لازم است از افراد صاحب‌نظر در اين‌گونه جلسات به منظور استفاده از نظرات در مسائل فرهنگي استفاده شود.

استاندار در خصوص واگذاري مکان‌هاي تاريخي، فرهنگي و مذهبي جهت انجام برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي به سرمايه‌گذاران تأکيد کرد و گفت: نبايد در اين مسئله درآمدزايي اقتصادي مدنظر مديران باشد.

وي خاطر نشان کرد :بايد از ظرفيت بخش خصوصي و خيرين براي انجام کارهاي فرهنگي و اجتماعي استفاده شود، گرچه از ظرفيت بخش خصوصي در اين حوزه غافل هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07