پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

پرداخت تسهيلات ازدواج در اولويت بانک‌ها قرار بگيرد

کد خبر: 42308 تاریخ انتشار: 1398/05/14
نمایش: 1860
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه پرداخت تسهيلات ازدواج به جوانان بايد در اولويت بانک‌ها قرار بگيرد، گفت: همچنين مي‌توان از ظرفيت سمن ها و خيرين براي امر ازدواج نيز بهره‌مند شد.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: افزايش مطالعه، درک منويات جوانان، ارتقاي وضعيت تحقيق و پژوهش و بهره‌مندي از نتايج آن مي‌تواند در افزايش اشتغال و کاهش نرخ طلاق مؤثر باشد.

وي افزود: نبود درک متقابل، فرهنگ متفاوت و ساير عوامل مشکل‌زا در زندگي مشترک زوجين بايد بررسي و در راستاي رفع آن برنامه‌ريزي و اقدام لازم صورت گيرد.

عباسي يادآور شد: آموزش، هدايت و فرهنگ‌سازي در راستاي تقويت و ترويج فرهنگ ازدواج و پيشگيري از طلاق بين زوج‌ها جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط باشد.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اظهار داشت:مشکل اين بخش با همکاري و مشارکت بخش خصوصي شناسايي و در راستاي رفع مشکلات و تقويت مزيت‌ها و پتانسيل‌ها برنامه‌ريزي لازم صورت گيرد.

وي گفت: تسهيل در پرداخت وام‌هاي ازدواج جوانان و همچنين بررسي روند هزينه‌کرد اعتبارات اختصاصي به بهزيستي در خصوص ترويج ازدواج و کاهش طلاق ضرورت دارد.

عباسي تاکيد کرد: بخش خصوصي، مسئولان دولتي را در زمينه آموزش و فرهنگسازي ازدواج‌هاي موفق و آسان کمک کنند.

وي سازمان‌هاي مردم نهاد را داري نقش مهم و مؤثري در تقويت فرهنگ ازدواج آسان و تقبيح طلاق دانست و افزود: جلب و جذب کمک‌هاي خيري براي افزايش ازدواج مورد توجه مسئولان دولتي و فعالان بخش خصوصي باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06