پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جلسه بررسي طرح هاي اشتغالزايي استان برگزار شد

کد خبر: 42325 تاریخ انتشار: 1398/05/15
نمایش: 1645
اخبار
جلسه بررسي طرح هاي اشتغالزايي استان به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و با حضور رئيس هيات مديره بانک سينابرگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري روز سه شنبه در نشستي به منظور بررسي طرح هاي اشتغالزايي استان با اشاره به برنامه هاي معاونت توسعه مناطق روستايي کشور در اين استان، افزود: از سوي اين معاونت و با مشارکت سه بانک سينا، پارسيان و پست بانک ۲۸۳ طرح در استان اجرا شده است.

مجيد نظري تصريح کرد: اين طرح ها براي يک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزايي مي کند.

وي با بيان اينکه ۵۰ درصد اين طرح ها با مشارکت بانک سينا اجرا شده است، اظهار داشت: اميد است با جذب مطلوب اعتبارات تخصيصي بتوان اعتبارات بيشتري را دريافت کنيم.

رئيس هيات مديره بانک سينا گفت: اين بانک طي سه سال گذشته ۷۰ طرح با اعتباري افزون بر ۴۳۰ ميليارد ريال در مناطق روستايي چهارمحال و بختياري اجرا کرده است.

🔸غلامعباس نعمت الهي  اظهار داشت: براي سال ۹۸ نيز اعتباري افزون بر ۲۸۰ ميليارد ريال به اين استان اختصاص داده شده است و چنانچه اين مبلغ را جذب شود مي توان اعتبار بيشتري به آن اختصاص دهيم.

وي ادامه داد: استان تمرکز خود را بر شناسايي و معرفي طرح هايي که توجيه اقتصادي لازم را دارند متمرکز کند و از بابت اختصاص اعتبار نگراني نداشته باشد.

نعمت الهي با اشاره به تعدادي از طرح هايي در استان که توان بازپرداخت اعتبارات بانکي را ندارند، تصريح کرد: در اين استان در مورد چند طرح موفق به وصول اعتبارات نشده ايم و مي طلبد در اين خصوص چاره انديشي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06