پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

در بدو ورود به استان چهارمحال و بختياري مطرح شد؛

کد خبر: 42330 تاریخ انتشار: 1398/05/15
نمایش: 1926
اخبار
تبريک وزير کشور به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران رابطه دولت و مردم را تسهيل کنند
دکتر رحماني فضلي وزير کشور در بدو ورود به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران، در تشريح اهداف اين سفر گفت: به دعوت استاندار توفيق شد در خدمت مردم خوب استان چهارمحال و بختياري باشم. در اين سفر در جلسات شوراي تامين و اقتصاد مقاومتي شرکت مي کنم و ضمن ارائه گزارشها، مشکلات و مسائل موجود مطرح مي شود که برخي در وزارت کشور و برخي در دولت مطرح، بررسي و حل و فصل مي شود.

وي افزود: اين سفرها براي سرکشي، خداقوت گفتن و رسيدگي به امور است.

رئيس قرارگاه بازسازي و نوسازي مناطق سيل زده ضمن يادآوري اين نکته که قول داده شده است که تا پايان مردادماه واحدهاي تعميري و بازسازي آسيب ديده در سيل تمام شود، گفت: اميدواريم اين زمانبندي محقق شود. در اين خصوص، در تامين منابع مشکلي نداشتيم. البته سطح خرابي ها و تعدادشان بسيار زياد بود که تقسيم کار خوبي شد و استانهاي معين را براي همکاري با استان هاي آسيب ديده مشخص کرديم.

وي افزود: در بحث نوسازي واحدهايي که کاملا تخريب شده اند، در برخي مناطق نياز به جابه جايي داريم که زمين جديد و برق و آب و ساير موارد نيز در منطقه جديد نياز است، اما واحدهاي تخريبي که نياز به جابه جايي ندارند، با توجه به مساعدت و قول دستگاهها، قول داده ايم تا پايان سال يعني عيد نوروز همه به خانه هاي خود بروند و ان شاءا... با جديت قرارگاه و پيگيري ها محقق مي شود. 

دکتر رحماني فضلي در ادامه ضمن گراميداشت و تبريک روز خبرنگار و عرض خسته نباشيد به فعالان عرصه خبر با اشاره به سابقه ده ساله حضور در صدا وسيما گفت: با کار خبري و مشکلات و مسائل آن و همچنين نقش و تاثيرگذاري خبرنگاران آشنا هستم.

وزير کشور تصريح کرد: کار خبرنگاري بايد جست و جوي حقيقت و دادن اطلاعات به مردم و بالابردن سطح آگاهي هاي مردم براي مشارکت بيشتر در کارها باشد.

وي افزود: همچنين خبرنگاران مي توانند رابطه دولت و حاکميت را با مردم تنظيم، تسهيل و تسريع کنند.

دکتر رحماني فضلي ابراز اميدواري کرد: خبرنگاران با خبرهاي موثق با سرعت بالا و به موقع، نقش خود را ايفا کنند و موثر واقع شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06