پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

دولت تدبير و اميد شرايط را براي حضور موثر زنان در جامعه تسهيل کرد

کد خبر: 42366 تاریخ انتشار: 1398/05/22
نمایش: 1976
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت تدبير و اميد با سياست‌هاي موثر خود در حوزه زنان شرايط را براي حضور اثرگذار، فعالانه و تحسين برانگيز زنان در جامعه تسهيل کرد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در ديدار با مشاور امور زنان وزير کشور با تاکيد بر پيگيري سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در حوزه زنان، افزود: تلاش شده است در راستاي تحقق اين سياست‌ها از زنان توانمند و شايسته استان در پست‌هاي مديريتي بهره‌گيري شود.

اقبال عباسي ادامه داد: هم اينک مديرکل آموزش و پرورش،  سرپرست بهزيستي، مشاور امور ايثارگران استانداري،مديرکل دفتر برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري استانداري و بخشدار مرکزي شهرستان فارسان از قشر بانوان انتخاب و منصوب شده‌اند و بزودي از بانوان توانمند ديگر در پست‌هاي اجرايي استان بهره‌گيري مي‌شود.

وي تصريح کرد: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه‌اي به حوزه زنان و تلاش براي رشد شاخص‌هاي اين حوزه دارد و به تبع آن در استان نيز با پيگيري جدي اين سياست‌ها تلاش مي‌شود تا زمينه رشد و بروز استعدادهاي حوزه زنان بيش از پيش فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزوذ: موفقيت هاي علمي، ورزشي و افزايش توانمندي هاي زنان در عرصه هاي اقتصادي، سياسي و مدني از تدبير دولت يازدهم و دوازدهم در برآورده سازي مطالبات نيمي از جمعيت کشور حکايت دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07