پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تزريق نااميدي به جامعه مهمترين تهديد داخلي است

کد خبر: 42375 تاریخ انتشار: 1398/05/23
نمایش: 2686
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: القاي ناکارآمدي و تزريق نااميدي به جامعه از مهمترين تهديدات داخلي کشور است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه ستاد پدافندغيرعامل استان که با حضور معاون بسيج و امور استان‌هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: در برخي موارد در داخل کشور عده‌اي بدنبال نااميد کردن مردم هستند و عملکرد همه مسئولان و مديران را مخدوش جلوه مي‌دهند.

وي ادامه داد: اين روزها رواج تهمت‌ها، دروغ، سياه‌نمايي و تخريب ها گسترش بيشتري پيدا کرده است و اين موضوع اميد و انسجام بين مردم را از بين مي‌برد.

عباسي تصريح کرد: با ادبيات تخريب نبايد بدنبال توسعه يافتگي و رضايتمندي مردم باشيم بلکه بايد اين حقيقت را بپذيريم که هر دولتي داراي نقاط ضعف و قوتي است و هيچ مجموعه‌اي بي عيب و نقص نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري، تعهد نسبت به مسئوليتي که مديران مي‌پذيرند را از مهمترين مصاديق پدافند غيرعامل دانست و تصريح کرد: مديران بيش از آنکه بدنبال حفظ پست و ميز خود باشند بايد براي ايفاي صحيح و متعهدانه مسئوليتي که عهده‌دار شده‌اند، برنامه داشته باشند.

عباسي خاطرنشان کرد: با انسجام و وحدت و خدمت صادقانه به مردم مي توان روح اميد را در جامعه تقويت و از اين طريق برنامه ها و اهداف خود را به بهترين نحو پيگيري کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07