پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
همزمان با هفته دولت

۴۳ طرح شهرستان بروجن به بهره برداري رسيد

کد خبر: 42478 تاریخ انتشار: 1398/06/06
نمایش: 1924
اخبار
همزمان با پنجمين روز از هفته دولت ۴۳ طرح عمراني ، خدماتي و کشاورزي در شهرستان بروجن با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري و نماينده مردم شريف شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي به بهره برداري رسيد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: براي بهره‌برداري از ۴۳ طرح شهرستان بروجن در هفته دولت امسال ۵۷۲ ميليارد ريال اعتبار ملي، استاني، سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و ساير رديف‌ها هزينه شده است.

مسعود ملکي در آيين بهره برداري و کلنگ‌زني ۵۴ طرح شهرستان بروجن به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از اين تعداد ۴۳ طرح بهره‌برداري و ۱۱ طرح کلنگ‌زني شد و با بهره‌برداري از اين تعداد طرح در شهرستان بروجن زمينه اشتغال مستقيم ۱۸۲ نفر فراهم شد.

وي يادآور شد: همچنين  عمليات اجرايي ۱۱ طرح جديد در شهرستان بروجن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۱۳۰ ميليارد ريال اعتبار منابع ملي و استاني برآورد و پيش‌بيني شده است.

وي گفت: براي طرح‌هاي کلنگ‌زني شهرستان بروجن در هفته دولت سال‌جاري ۲۰ نفر اشتغالزايي پيش‌بيني شده است.

ملکي تاکيد کرد: کاربري طرح‌هاي بهره‌برداري شده شهرستان بروجن در هفته دولت امسال در زمينه‌هاي فضاي اداري، زيرساخت، بهداشت و درمان، کشاورزي، ورزشي و صنعتي هستند.

وي افزود: کاربري طرح‌هاي کلنگ‌زني شهرستان بروجن در اين هفته نيز در بخش‌هاي بهداشت و درمان، زيرساخت و گردشگري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07