پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بخش خصوصي براي احداث هتل ۵ ستاره در شهرکرد اعلام آمادگي کرد

کد خبر: 42482 تاریخ انتشار: 1398/06/07
نمایش: 2084
اخبار
با اعلام آمادگي سرمايه‌گذار بخش خصوصي و همکاري دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري به زودي فرايند احداث يک هتل ۵ ستاره با کاربري گردشگري تفريحي در شهرکرد آغاز مي‌شود.
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در نشستي که به منظور تسهيل فرايند سرمايه‌گذاري يک شرکت بخش خصوصي با حضور نماينده اين شرکت برگزار شد، اظهار داشت: اين استان به واسطه موقعيت جغرافيايي مناسب و قرار گرفتن بين دو استان بزرگ کشور مي‌تواند مقصد مهمي براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي باشد.

وي ادامه داد: علاوه‌ بر اين ، ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بسياري به ويژه در حوزه گردشگري، کشاورزي و دامپروري دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته و بخش خصوصي مي‌تواند با بهره‌گيري از اين ظرفيت هم سودآوري خوبي داشته باشد و هم به رونق اقتصادي و اشتغال منطقه کمک کند.

عباسي با ابراز اميدواري نسبت به آينده سرمايه‌گذاري در اين استان، تصريح کرد: چهارمحال و بختياري يکي از مطمئن‌ترين استان‌هاي کشور براي سرمايه‌گذاري است چراکه استان‌هاي همجوار به لحاظ سرمايه‌گذاري و جمعيت گردشگران اشباع شده و اين استان ظرفيت‌هاي جديدي را در اختيار بخش خصوصي قرار مي‎دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين استان تا پايان دولت دوازدهم به شيکه ريلي کشور متصل مي‌شود، اظهار داشت: زيرساخت‌هاي لازم براي سرمايه‌گذاري در اين استان وجود دارد و توسعه راه‌هاي اين استان مي‌تواند در اين خصوص امتياز خوبي به شمار آيد.

عباسي ادامه داد: براي جذب سرمايه‌گذاري آمادگي کامل در استان وجود دارد و به دستگاه‌هاي اجرايي استان تکليف شده‌ است تا با دوري از کاغذبازي‌هاي اداري روند جذب سرمايه‌گذار را تسهيل و پروسه زماني آن را به کوتاه‌ترين زمان کاهش دهند.

معاون گردشگري شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران؛ متقاضي ايجاد هتل ۵ ستاره در شهرکرد نيز در اين نشست با اشاره به ظرفيت‌هاي بالا و موقعيت مناسب چهارمحال و بختياري در حوزه گردشگري اظهار داشت: اين شرکت علاقمند به فعاليت‌هاي گردشگري در اين استان و به ويژه در حوزه هتلينگ است.

پژمان رضايي افزود: اين شرکت تاکنون در طرح ملي و بين المللي فعاليت‌هاي بسياري در حوزه گردشگري و همچنين فعاليت‌هاي عمراني داشته است و چنانچه زمينه حضور اين شرکت در چهارمحال و بختياري فراهم شود مي‌تواند در بخش گردشگري تحولاتي را شکل دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07