پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

امانت‌داري زمينه‌ساز حضور حداکثري مردم در انتخابات مي‌شود

کد خبر: 42494 تاریخ انتشار: 1398/06/10
نمایش: 2364
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر زمينه‌سازي براي مشارکت و حضور حداکثري مردم در انتخابات، گفت: امانت‌داري و حفظ سلامت انتخابات مي‌تواند از مهمترين زمينه‌هاي حضور حداکثري مردم باشد.
جعفر مرداني روز يکشنبه در نشست ستاد انتخابات اين استان اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در مواجهه با انتخابات ۳ سناريو را دنبال مي‌کنند که يا مانع برگزاري انتخابات شوند، در فرايند آن اخلال‌آفريني کنند و يا باعث مشارکت پايين مردم در انتخابات شوند.

وي افزود: بايد تلاش کرد تا مجريان و برگزارکنندگان انتخابات با حفظ امانت‌داري و سلامت انتخابات زمينه و حضور حداکثري مردم را در اين عرصه فراهم کنند و باعث اقتدار، امنيت و مصونيت بيش از پيش کشور شوند.

مرداني با تاکيد بر شناسايي چالش‌ها و فرصت‌هاي عرصه انتخابات، تصريح کرد: همراهي، همدلي و انسجام در برگزاري انتخابات بسيار مهم و تعيين‌کننده است.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، نقش رسانه‌ها را در اعتمادآفريني و تقويت اميد در جامعه بسيار مهم دانست و گفت: انتظار مي‌رود رسانه‌هاي فعال استان در اين حوزه با اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي به مردم زمينه برگزاري انتخابات پرشور را فراهم کنند.

مرداني، توجه به اصل بي‌طرفي و قانونمداري را از ديگر موضوعات مهم عرصه انتخابات دانست و تصريح کرد: با التزام مجريان به اصل بي‌طرفي و رعايت کامل قانون مي‌توان در ايجاد اعتماد در جامعه موثر واقع شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07