پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
وزير جهادکشاورزي:

توسعه زنجيره ارزش توليدات اولويت وزارت جهادکشاورزي است

کد خبر: 42524 تاریخ انتشار: 1398/06/21
نمایش: 1659
اخبار
وزير جهادکشاورزي با اشاره به اهميت بخش کشاورزي و دامپروي، شيلات در ايجاد اشتغال و توسعه پايدار کشور گفت: توسعه زنجيره ارزش توليدات و محصولات در اولويت برنامه‌هاي اين وزارتخانه قرار دارد.
محمود حجتي روز پنجشنبه در آيين بهره‌برداري از طرح هاي کشاورزي استان چهارمحال وبختياري افزود: جمع آوري محصولات، فرآوري، بسته بندي، تجهيرات، الزامات و آموزش‌هاي بخش دامپروري، کشاورزي و شيلات از مهمترين برنامه هاي در دست اجراي وزارتخانه براي ارزش آفريني توليدات کشاورزي است.

وي، به تکميل زنجيره توليد در بخش‌هاي مختلف تاکيد کرد و گفت: بحث توليد با تکميل زنجيره محصولات در کشور يک اولويت است که بايد مورد توجه بيشتر قرار گيرد.

وزير جهادکشاورزي، به بحث تکميل زنجيره توليد شيلات در استان چهارمحال و بختياري نيز اشاره کرد و گفت: هم اکنون در ۳ استان شمال کشور از جمله مازندران، گيلان و گلستان سالانه ۱۷ هزار تن ماهي استخواني صيد مي شود که اين ميزان در استان چهارمحال وبختياري ۲۵ هزار تن در سال است.

حجتي به ظرفيت هاي طبيعي از جمله آب و خاک، منابع خدادادي استان و کشور اشاره کرد و گفت:  با استفاده از علم و فناوري و نيروي انساني ماهر بايد از اين ظرفيت‌هاي براي توسعه پايدار استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07