پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ايران است

کد خبر: 42547 تاریخ انتشار: 1398/06/24
نمایش: 1913
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ايران در برابر دشمنان نظام اسلامي است.
اقبال عباسي روز يکشنبه در جلسه شوراي فرهنگ ايثار و شهادت استان افزود: دوران دفاع مقدس از ماندگارترين دوران انقلاب اسلامي است که براي ملت ما به ويژه نسل جوان درس ايثار، استقامت و از خودگذشتگي دارد.

وي گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستاي ترويج و نشر فرهنگ ايثار وشهادت است و بايد ارزش‌هاي دفاع مقدس براي نسل جوان تبيين و فرهنگ ايثار و شهادت نهادينه شود.

عباسي، بر برگزاري مراسم يادواره شهدا و همچنين بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مردم تاکيد کرد و گفت: برگزاري يادواره و برنامه‌هاي حوزه ايثار و شهادت بايد برپايه مردم،جامعه ايثارگري و تشکل هاي مردمي  برگزار شود.

عباسي اظهار داشت: در برگزاري آيين‌هاي بزرگداشت ياد و خاطره شهدا حضور مردم و خانواده ايثارگران و کيفيت‌گرايي مهم است.

استاندار چهارمحال و بختياري، با تاکيد بر اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل جوان و نوجوان افزود: فضاسازي شهري و استفاده از ظرفيت فضاي مجازي بايد در اين راستا استفاده شود.

وي به تجليل از خانواده ايثارگران، شهدا و رزمندگان در طول سال و همچنين مناسبت ها تاکيد کرد و گفت:ديدارها و سرکشي از اين خانواده ها نبايد به تعدادي از خانواده ختم شود، بلکه همه جامعه هدف، بايد مد نظر مسوولان براي ديدار با خانواده شهدا باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07