پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد

وزير صنعت، معدن و تجارت تکليف مديرکل چهارمحال و بختياري را مشخص کند

کد خبر: 42572 تاریخ انتشار: 1398/06/27
نمایش: 1792
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از وزير صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد هر چه سريع‌تر تکليف تعيين مديرکل صمت در اين استان را مشخص کند.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از عملکرد صمت استان گلايه‌مندي بسيار زيادي دارد و ۶ ماه از رفتن مديرکل سابق صمت چهارمحال و بختياري و مديريت اين اداره کل از طريق سرپرست مي‌گذرد که سرپرست آن هم استعفاء داده است.

عباسي تصريح کرد: مسئولان وزارت صمت هم هر دو سه روز يک‌بار اعلام مي‌کنند که هنوز تکليف مديرکل صمت چهارمحال و بختياري مشخص نشده است.

وي يادآور شد: وزير و مديرکل امور استان‌هاي صمت بايد به مسئولان، اعضاي ستاد اقتصاد مقاومتي و مردم چهارمحال و بختياري در قبال معرفي نشدن مديرکل صمت استان پاسخگو باشند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نشست‌هاي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري هر دو هفته يک‌بار تشکيل شود و گزارش‌هاي مربوط به مصوبات سفرهاي محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنين سيد حميد پورمحمدي گل‌سفيدي معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بررسي و نتيجه آن اعلام شود.

عباسي تاکيد کرد: در خصوص سفرهاي اخير انجام شده از سوي اين دو مسئول ملي به چهارمحال و بختياري تاکنون ادارات کل جهادکشاورزي، راه و شهرسازي و حمل و نقل و راهداري جاده‌اي استان اقدام قابل توجهي انجام نداده‌اند.

وي همچنين افزود: ايمن‌سازي و توسعه گردشگري حاشيه رودخانه زاينده‌رود چهارمحال و بختياري در سفر اخير وزير نيرو به اين استان مطرح شد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: به همين منظور مديران‌کل دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با ايمن‌سازي و توسعه گردشگري حاشيه رودخانه زاينده‌رود طرحي را براي ارائه و تصويب در سفر بعدي دکتر نوبخت به شهرکرد بعنوان نماينده دولت در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي اين استان آماده کنند.

وي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني ويژه محرومان روستايي چهارمحال و بختياري در سفر اخير معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان يادآور شد: تمامي فرمانداران، بخشداران، مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و مديران عامل بانک‌ها موظفند براي تسريع در روند اجرا، تکميل و بهره‌برداري از اين طرح با بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان همکاري داشته باشند.

عباسي اظهار داشت: روند اجرايي اين طرح به صورت هفتگي با حضور مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختياري بررسي و نسبت به رفع مشکلات احتمالي اقدام شود.

وي گفت: مسئولان بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در شناسايي و انتخاب واجدان شرايط طرح ۲ هزار و ۴۴۰ واحدي مسکوني ويژه محرومان روستايي استان نهايت دقت را لحاظ کنند و با فرمانداران هماهنگ باشند.

عباسي تاکيد کرد: دبيرخانه ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تا جلسه بعدي اين ستاد تکليف طرح‌هاي گردشگري و منطقه ويژه اقتصادي مصوب در سفر دکتر نوبخت را مشخص کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07