پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
وزير کشور:

اراده دولت کمک به توسعه پايدار و متوازن است

کد خبر: 42574 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 1739
اخبار
وزير کشور در نامه‌اي خطاب به مردم شهرستان تازه تاسيس خانميرزا تاکيد کرد: اراده وزارت کشور و دولت تدبير و اميد کمک به توسعه پايدار و متوازن منطقه است.
عبدالرضا رحماني فضلي در نامه‌اي خطاب به مردم شهرستان خانميرزا تاکيد کرده است: با تقديم بهترين درودها و سلام‌ها به محضر مردم خون‌گرم، غيور و سخت‌کوش چهارمحال و بختياري به ويژه مردم ولايت‌مدار شهرستان خانميرزا، ايجاد شهرستان خانميرزا که ان‌شالله باعث سرعت بخشي به روند رشد و پيشرفت آن منطقه خواهد شد، را صميمانه شادباش عرض مي‌نمايم.

در ادامه نامه وزير کشور آمده است: آنچه مسلم است تقسيمات کشوري و ارتقا سطح اداري و ديواني مناطق في‌نفسه هدف نيست، بلکه اراده وزارت کشور و دولت تدبير و اميد براي تامين و تحقق هدفي بزرگتر ، که همانا کمک به توسعه پايدار و متوازن منطقه در جهت نزديک شدن به شاخص‌هاي رشد، عدالت اجتماعي و اقتصادي از طريق سازماندهي فضا مي‌باشد، استقرار يافته است.

رحماني فضلي در اين نامه تاکيد کرده است: اکنون که با تصويب دولت محترم، شهرستان خانميرزا تاسيس و ظرفيت هاي جديدي و معتنابهي  ايجاد شده است ، لازم است، با اغتنام از فرصت، گامهاي بلندتري در جهت تعالي منطقه برداشته شود و بديهي است استانداري با همکاري شما عزيزان و ساير سازمان‌ها و دستگاه‌ها همه تمهيدات لازم را در جهت نيل به اين مهم اتخاذ و به مرحله اجرا خواهد گذارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07