پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

وضعيت چهارمحال و بختياري براي حضور سرمايه‌گذاران مطلوب است

کد خبر: 42579 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 1865
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نياز اين استان به جذب سرمايه‌گذار گفت: وضعيت اين استان براي حضور سرمايه‌گذاران مطلوب است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست معاون سياسي وزير کشور با معتمدين و جمعي از مردم چهارمحال و بختياري در سالن شهيد جعفرزاده سازمان مديريت و برنامه ريزي افزود: نبايد وضعيت استان را به گونه اي تار و تيره نشان داد که سرمايه‌گذاران جذب استان نشوند.

وي از همه درخواست کرد وضعيت اين استان را تيره و تار نشان ندهند چرا که استان به اين شکل نيست که عده اي آن را توصيف مي کنند نيست و بايد زمينه سرمايه گذاران را به چهارمحال و بختياري فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در يک و نيم سال اخير پيرو مطالعات و بررسي که انجام دادم چندين چالش مهم در اين استان وجود داشت که مساله آب ، رتبه نخست و نرخ بالاي بيکاري و موضوع عزل و نصب‌ها وجود داشت و از سوي ديگر اعتراض کاميونداران و مساله دي‌ماه سال ۹۶ وجود داشت که اين مساله به خوبي با مديريت مردمي بر طرف شود.

وي مساله آب را يکي از مهمترين چالش‌هاي اين استان عنوان و تصريح کرد : وزير نيرو در سفر به چهارمحال و بختياري مشکلات بن به بروجن ، سد کوهرنگ ۳ و ۳۳ طرح کشاورزي مورد ارزيابي قرار گرفت و مقرر شد سهم آب اين استان بررسي مجدد قرار بگيرد و اگر سهم اين استان کمتر از حد تعيين شده باشد اين سهم به ۳۳ طرح کشاورزي حوضه زاينده رود در استان اختصاص يابد.

استاندار گفت: پروژه بن-بروجن هيچ مشکل اجرايي ندارد و هر کسي خلاف اين موضوع درخصوص پروژه و محل آبگير آن سخن بگويد تفرقه‌افکن است.

استاندار چهارمحال و بختياري سفر وزير را پربرکت دانست و گفت : با حضور وزير ۸۳ طرح برق ابي با ۱۰هزار ميليارد ريال به بهره برداري رسيد که معادل يک سال اعتبارات عمراني اين استان است.

وي با اشاره به بروز سيلاب فروردين در استان در بهار امسال يادآور شد: اين سيلاب با تلاش مردم و مسوولان مديريت شد و خوشبختانه خسارت جاني نداشت.

به گفته وي، همه چالش ها با حضور اقشار و معتمدان و ريش سفيدان حل شده است و آنچه مهم است با کمک هم اين مشکلات و چالش ها حل مي شود.

در اين نشست تعدادي از معتمدين و نمايندگان اقشار مختلف مردم ديدگاه هاي خود را درباره مسائل چهارمحال و بختياري ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07