پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارگروه تعيين قيمت جديد نان در چهارمحال و بختياري فعال شد

کد خبر: 42656 تاریخ انتشار: 1398/07/11
نمایش: 2286
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کارگروهي متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره غله و اتحاديه نانوايان در خصوص تعيين قيمت جديد نان بر اساس شاخصه‌هاي پخت و متناسب با استانهاي همجوار در استان تشکيل و فعال شد.

الله‌کرم نصيري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص مصوبات نشست شوراي آرد و نان در راستاي قيمت‌گذاري براساس مصوبه و الزام وزارت صنعت، معدن و تجارت در اين استان اظهار داشت: کارگروه متشکل از دستگاه‌هاي متولي شوراي آرد و نان استان، مکلف به سنجش قيمت متناسب نان با قيمت جديد استان‌هاي همجوار و ارزيابي شاخص‌ها است و اين ارزيابي را در کمترين زمان ممکن به معاون امور هماهنگي اقتصادي استانداري اعلام کنند.       

وي، از اجرايي شدن تعيين اصلاحيه قيمت نان با توجه به افزايش دستمزد کارگر، سهم بيمه‌کارگري و تغيير هزينه آب، برق و گاز مصرفي نانوايي‌ها در آينده نزديک خبر داد. 

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري  با بيان اينکه کمبودي در خصوص تامين گندم و آرد مورد نياز در استان وجود ندارد، تصريح کرد: در راستاي نياز استان، گندم و آرد لازم ذخيره‌سازي شده است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

نصيري همچنين در خصوص تشديد نظارت بر فعاليت نانوايي‌هاي استان، اظهار داشت: با تشکيل کارگروه، نانوايي‌هاي قانونمند تشويق و با واحدهاي متخلف به شدت برخورد مي‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: نظارت بر کارخانه‌هاي توليد آرد در استان نيز تشديد مي‌شود و واحدهايي که عملکرد بهتري دارند، شناسايي و تشويق مي‌شوند.

نصيري، با بيان اينکه نان غذاي اصلي مردم استان است، افزود: اين موضوع، شرايط نظارت بر توليد آرد و نان را به يک ضرروت تبديل کرده است و بي‌شک در استان با جديت و نظارت‌هاي دقيق‌تر پيگيري مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07