پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري

مشارکت حداکثري در انتخابات باعث ياس دشمنان مي‌شود

کد خبر: 42658 تاریخ انتشار: 1398/07/11
نمایش: 2272
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجريان برگزاري انتخابات در استان با حفظ امنيت و سلامت انتخابات زمينه حضور حداکثري مردم را فراهم مي‌کنند و اين حضور حداکثري مردم در انتخابات باعث ياس و نااميدي دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد شد.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان افزود: مجريان برگزاري انتخابات و به ويژه فرمانداران شهرستانهاي ۱۰ استان موظفند با رعايت اصل بي‌طرفي و حفظ سلامت و امنيت انتخابات، از ايجاد هرگونه شائبه خودداري کنند.

وي، اعتمادسازي را از ديگر وظايف محوري مجريان انتخابات برشمرد و گفت: در همين راستا بايد با ايجاد فضاي مناسب و سالم براي اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و احزاب سياسي و داوطلبان احتمالي، اعتماد همگاني را فراهم کرد.

مرداني، آسيب‌شناسي دوره‌هاي انتخاباتي گذشته و رفع آنها را از راهکارهاي برگزاري مطلوب‌تر اين دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود: بي‌شک بررسي نقاط ضعف و قوت در هريک از شهرستان‌ها مي‌تواند در اين حوزه نقش موثري داشته باشد.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: حس مسئوليت‌پذيري و پاسخگويي متوليان مربوط نيز بسيار مهم است و بايد اين مهم در اولويت برنامه‌ها قرار گيرد.

مرداني، صيانت از آراي مردم را از ديگر وظايف مجريان انتخابات دانست و افزود: مجريان انتخابات امانت‌داران آراي مردم هستند و در اين خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدشه‌اي به اين رسالت مهم وارد نشود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07