پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۷۶۷ شعبه اخذ راي در چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شد

کد خبر: 42807 تاریخ انتشار: 1398/08/02
نمایش: 2408
اخبار
رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: ۷۶۷ شعبه اخذ راي براي برگزاري يازدهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين استان پيش‌بيني شد.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان اظهار داشت: از اين تعداد شعبه پيش‌بيني مي‌شود ۵۴۸ شعبه ثابت و ۲۱۹ شعبه سيار در نقاط شهري و روستايي استان مستقر شود.

وي، با بيان اينکه تمام تجهيزات و امکانات براي برگزاري هرچه مطلوب‌تر انتخابات در استان به کارگيري شده است، افزود: با برگزاري جلسات متعدد ستاد انتخابات استان و کميته‌هاي مربوطه هماهنگي و آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات ايجاد شده است.

مرداني، با بيان اينکه انتخابات مظهر اقتدار و همبستگي کشور به شمار مي‌رود، تصريح کرد: در نظام جمهوري اسلامي ايران که يک نظام مردم‌سالار ديني است، مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعيين مي‌کنند و در خصوص اداره کشور داراي راي و حق قانوني هستند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، مشارکت حداکثري را از مهمترين اهداف و برنامه‌هاي مجريان برگزاري انتخابات دانست و گفت: تمام تلاش خود را براي بسترسازي يک انتخابات پرشور، سالم و حداکثري به کار گرفته‌ايم.

مرداني، با تاکيد بر پرهيز از هرگونه رفتار شائبه‌دار از سوي مجريان انتخابات، خاطرنشان کرد: اجراي کامل قانون، حفظ بي‌طرفي، تامين سلامت و امنيت انتخابات و فراهم کردن فضا براي رقابت سالم داوطلبان از مهمترين وظايف مجريان به شمار مي‌رود.

وي، آسيب‌شناسي ادوار گذشته انتخابات و بررسي نقاط ضعف و قوت در استان را از مهمترين راهکارهاي برگزاري مطلوب انتخابات عنوان کرد و افزود: حس مسئوليت‌پذيري و پاسخگويي متوليان امر بسيار مهم است و بايد در اولويت برنامه‌ها قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06