پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد

مديران چهارمحال و بختياري طرح‌هاي حوزه خيري را نيازسنجي کنند

کد خبر: 42886 تاریخ انتشار: 1398/08/18
نمایش: 1833
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري حضور خيران در بخش‌هاي مختلف را بسيار موثر دانست و گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي و شهرداران ، طرح‌هاي حوزه خيري را نيازسنجي و اولويت‌بندي کنند.
اقبال عباسي در نشست با خيران حوزه‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري که با حضور محمد اميد معاون توسعه روستايي و مناطق محروم کشور برگزار شد، تاکيد کرد: تهيه و تدوين بانک اطلاعاتي نيازمندان استان تهيه و در راستاي طرح هاي خيري بهره‌برداري شود.

وي افزود: همچنين سامانه رصد با هدف ساماندهي امور خيري در چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ، کار خيران را اوج ايثارگري توصيف کرد و افزود: بخشيدن مال براي انسان بسيار سخت است ،اما خيران نيک‌انديش با گذشت از مال خود خير کثير را در جامعه جاري و ساري مي‌کنند و الطاف الهي همواره شامل حال آنان خواهد بود.

عباسي تصريح کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نبايد اجازه دهند خيران دلسرد شوند و طرح‌هاي خيري رها شود.

وي خيران را محروميت‌زدايان اصلي در کنار دولت دانست و يادآور شد: تامين و تقويت زيرساخت هاي لازم براي انجام طرح‌هاي خيري و فرهنگسازي به منظور ارتقاي فعاليت‌هاي خيرساز ضروري است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: رسانه‌هاي گروهي استان در تحقق نيازهاي دولتمردان و نيازمندان نقش دارند.

وي گفت: براي اجراي طرح هاي خيري متناسب با نيازمندي هاي عمومي چهارمحال و بختياري زمين دولتي تامين و همزمان با روند اجرايي طرح، نسبت به تغيير کاربري آن اقدام لازم صورت گيرد.

عباسي تاکيد کرد: شهرداران چهارمحال و بختياري موظفند در کنار مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان براي تحقق اين مهم تلاش کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07