پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد

طرح‌هاي اولويت‌دار ورزش چهارمحال و بختياري مشخص شود

کد خبر: 42949 تاریخ انتشار: 1398/08/28
نمایش: 1846
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت ورزشي استان گفت: طرح‌هاي اولويت‌دار ورزش استان تا نشست بعدي شوراي عالي ورزش شناسايي، مشخص و اعلام شود.

اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در شوراي‌عالي ورزش چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: روش‌هاي تکميل و بهره‌برداري سريع‌تر از طرح‌هاي ورزش و جوانان استان براساس اعتبارات دولتي و ميزان مشارکت بخش خصوصي ارائه شود.

وي افزود: در اين صورت مي‌توان هنگام توزيع بودجه فصل ورزش، تصميم‌گيري مفيدتر و مطلوب‌تري انجام داد.

عباسي تصريح کرد: گروه‌ها و هيات‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري گزارش فعاليت‌هاي مؤثر در بخش‌هاي مختلف به همراه دستاوردها و افتخارآفريني‌هاي خود را از طريق رسانه‌هاي گروهي اطلاع‌رساني کنند.

وي يادآور شد: يکي از بسترهاي مهم چهارمحال و بختياري براي معرفي استان به لحاظ ارتفاع از سطح دريا، اکسيژن، سلامت جسمي و فکري، علاقه‌مندي مردم به ورزش و ميهمان‌نوازي توجه به ورزش و رشته‌هاي ورزشي است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: حضور سالانه حدود ۲۰ هزار ورزشکار رشته‌هاي مختلف ورزشي به همراه خانواده در اين استان مزيت بسيار مناسبي در حوزه اطلاع‌رساني و معرفي بام ايران به سراسر کشور است.

وي گفت: در همين راستا هماهنگي بيشتر بين دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با ورزش در چهارمحال و بختياري ضرورت دارد.

عباسي تاکيد کرد: مسئولان ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري طرح‌هاي قابل برون‌سپاري به بخش خصوصي را شناسايي و در راستاي واگذاري اين طرح‌هاي اقدام لازم را در سريع‌ترين زمان ممکن انجام دهند.

وي افزود: البته دولت مي‌تواند براي تکميل زيرساخت‌هاي مرتبط با طرح‌هاي ورزشي از اعتبارات دولتي بودجه اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به شناسايي و انجام روند استخدام مدال‌آوران پارالمپيک، پارآسيايي و جهاني استان که از شرايط قانوني برخوردار بوده اقدام کند.

در اين نشست تعدادي از رؤساي هيات‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري گزارشي از روند فعاليت‌ها، افتخارآفريني‌ها، مشکلات، مزيت‌ها، پتانسيل‌ها، نقاط قوت و پيشنهادات خود را ارائه کردند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: مردم نجيب و انقلاب چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه با حضور خودجوش با اشرار حوادث اخير اعلام انزجار و با آرمانهاي انقلاب و مقام معظم رهبري تجديد بيعت کردند.

عباسي اظهار داشت: البته اجراي چنين طرح‌هايي محاسن، معايب، موافقت‌ها و مخالفت‌هايي دارد.

وي گفت: اما هيچکس با تخريب اموال عمومي از سوي عده‌اي سودجو و فرصت‌طلب موافق نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مصوبه کارشناسي شده سهميه‌بندي و اصلاح قيمت بنزين با موافقت و امضاي مکتوب سران ۳ هر قوه مقننه، مجريه و قضائيه و تاييد مقام معظم رهبري  با هدف مديريت و توزيع بهينه سوخت اجرايي شده که براساس قانون لازم الاجراست.

وي افزود: بدنبال اجراي اين طرح و با اعتراض برخي قشرها اما رفتار اغتشاش‌گران و آشوب‌گران زيرسلطعه غرب براي مردم قابل تحمل نيست.

عباسي تصريح کرد: به طور يقين حرکت، خروش و حضور مردم چهارمحال و بختياري در صحنه با هدف تجديد بيعت با مقام معظم رهبري و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخير کشور به عنوان بزرگ زريني افتخارآميز در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار خواهد ماند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07