پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري عملکرد مطلوبي دارد

کد خبر: 53063 تاریخ انتشار: 1398/09/17 08:52:40
نمایش: 2128
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه در ديدار سرزده از آموزش و پرورش اين استان و با نظارت مستقيم از روند فعاليت‌هاي اين دستگاه عملکرد اين مجموعه را مطلوب ارزيابي کرد.

اقبال عباسي در حاشيه اين بازديد سرزده در نشستي با مديرکل و کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش استان افزود: تصميم بر اين شده است که به صورت متناوب با بازديدهاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي استان روند خدمات‌رساني اين دستگاه‌ها از نزديک بررسي تا چنانچه چالش و کاستي در اين خصوص وجود داشته باشد برطرف شود.

وي ادامه داد: آموزش و پرورش از بزرگترين و موثرترين دستگاه‌هاي اجرايي به شمار مي‌رود که عملکرد منفي و يا مثبت آن مي‎تواند اثرات قابل توجهي بر جامعه و به خصوص در آينده کشور داشته باشد.

عباسي با قدرداني از تلاش مسئولان و معلمان فعال در مجموعه آموزش و پرورش استان، تصريح کرد: آموزش و پرورش از اصلي‌ترين ارکان تربيت نيروي انساني هر جامعه‌اي به شمار مي رود که با ارائه آموزش‌هاي باکيفيت زمينه رشد و توسعه استان را تسهيل مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دولت و مسئولان عالي رتبه نظام بر آموزش و پرورش مهارت‌محور تاکيد دارند و باور نظام بر اين است که در زمينه آموزش و پرورش هرچقدر سرمايه‌گذاري شود در نهايت به توسعه و پيشرفت کشور منجر مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07