پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري

تبليغات زودهنگام نامزدهاي انتخاباتي با جديت رصد شود

کد خبر: 63111 تاریخ انتشار: 1398/09/25
نمایش: 2456
اخبار
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با تاکيد بر رعايت اصلي بي‌طرفي مجريان انتخابات، گفت: فرمانداران تبليغات زودهنگام و غيرقانوني نامزدها را با دقت رصد و به صورت مستند به ستاد انتخابات گزارش دهند.
جعفر مرداني شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان افزود: حفظ سلامت و امنيت انتخابات از وظايف اصلي مجريان انتخابات است و حفظ اين دو رکن زمينه‌ساز رقابتي سالم و برگزاري انتخابات حداکثري است.

وي با تاکيد بر رعايت قانون و حفظ اصل بي‌طرفي مجريان انتخابات، تصريح کرد: مجريان نه تنها موظفند از هرگونه رفتار شائبه‌دار در برگزاري انتخابات بپرهيزند، بلکه تخلفات احتمالي صورت گرفته از سوي نامزدها را نيز با دقت رصد و مانع از بروز هرج و مرج و بي‌قانوني در اين عرصه شوند.

‌مرداني، انسجام و هماهنگي بين اعضاي ستاد انتخابات، مجريان و عوامل نظارتي را عامل مهمي در برگزاري انتخابات پرشور و سالم دانست و اظهار داشت: هماهنگي و انسجام بين عوامل برگزاري انتخابات سبب پيشبرد بهتر برنامه‌ها و جلوگيري از تخلفات مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري آموزش مجريان قانون انتخابات را از ديگر عوامل برگزاري هرچه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاري دوره‌هاي آموزشي به ويژه براي عوامل حاضر در شعب راي در روز انتخابات مي‎‌توان گام بزرگي در اجراي صحيح و همه‌جانبه قانون برداشت.

مرداني خاطرنشان کرد: کميته اطلاع‌رساني و تبليغات نيز با برگزاري نشست با مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص آموزش همگاني مي‌تواند نقش موثري ايفا کند.

وي، راي مردم را مصداق بارز حق‌الناس دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حراست از راي مردم، اعتمادآفريني و برقراري فضايي سالم براي رقابت کانديداها بتوان در شکل‌گيري انتخاباتي پرشور و حداکثري گام برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07