پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سهم تسهيلات طرح‌هاي گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري نيازمند افزايش است

کد خبر: 63115 تاریخ انتشار: 1398/09/26
نمایش: 2387
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به تاکيد دولت در خصوص حمايت از مشاغل روستايي و عشايري گفت: سهم تسهيلات بانکي طرحهاي گلخانه‌اي و صنايع تکميلي استان نيازمند افزايش است.

الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در نشست پيگيري جذب و توزيع تسهيلات روستايي و عشايري استان ضمن اشاره به سهم تسهيلات بانکي طرحهاي مذکور افزود: اگرچه تسهيلات ارائه شده قابل توجه  است، اما بايد تلاش کرد تا حمايت از اين روند پايدار تداوم يابد.

وي ادامه داد: تمام تلاش ما اين است که سهم استان در ارائه تسهيلات بخش کشاورزي به خصوص در حوزه صنايع تبديلي و گلخانه‌اي راافرايش دهيم تا بتوانيم شاهد رشد و شکوفايي در اين حوزه باشيم.

نصيري، با اشاره به همکاري مطلوب بانک‌هاي عامل و دستگاه‌هاي اجرايي در جذب تسهيلات مشاغل روستايي و عشايري تصريح کرد: توزيع تسهيلات در هريک از بخش‌ها بايد مناسب و با توجه به توجيه اقتصادي طرح‌ها انجام شود تا اين تلاش‌ها در راستاي توسعه پايدار گامي موثر باشد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري افزود: از همين رو کارگروهي زيرمجموعه شوراي اشتغال استان  و هماهنگي امور اقتصادي متشکل از کميته فني و کميته نظارت تشکيل شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07